[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie in Roosendaal de strong celebration niet staan, komt hij daar wel beschikbaar?

Inderdaad... Vorige week stond hij er nog. Ook het buurtassortiment van rubro staat er niet meer zie ik.
Ik wou hier een bestelling plaatsen maar nu deze toppers er niet meer tussen staan weet ik het nog niet.

ah shit, wou deze per 2 schieten.
jo, enige kans dat een 2e doos te koop is tegen meerprijs?
wil deze echt graag in duo schieten

Beetje brutaal van je. (Maja nooit geschoten is altijd mis geschoten denk ik dan maar)
Het heeft vast een goede reden dat hij het bewust max 1 per klant heeft gedaan.
Levert meer klanten op die geïnteresseerd zijn om te bestellen bij haokan en met max 1 kunnen ook meer freaks dit product blij op 31e bewonderen ipv 1 freak die met de restvoorraad ermee weg gaat.

Bedankt jo dat je dit product op max 1 hebt gedaan. Lekker zo houden en anders wil ik tegen meerprijs betaling doen om het zo te houden:bonk:

Je bent zo bezig om 2e te bemachtigen.
Dat je niet ziet dat je al blij mag wezen als je 1 kan bemachtigen.
Focus maar daarop! Want er zullen veel mensen achter hun laptop zitten om het te bestellen op 14e

Laatst bewerkt:
Miss idd beetje brutaal haha, excuus daarvoor. Roep dat in m’n enthousiasme, niet uit ondankbaarheid hoor.

jullie maken je druk om niets, kans is groot dat er helemaal geen box meer is aangezien de site nog niet up to date is, ik zal hem iig voor je laten staan :)

jullie maken je druk om niets, kans is groot dat er helemaal geen box meer is aangezien de site nog niet up to date is, ik zal hem iig voor je laten staan :)

Als het goed is heeft Jo na het weekend alle voorraden goed gezet (bron: eerdere posts in dit topic). Enfin ik ben al begonnen andere dingen in te calculeren.

Als het goed is heeft Jo na het weekend alle voorraden goed gezet (bron: eerdere posts in dit topic). Enfin ik ben al begonnen andere dingen in te calculeren.

het is maar hoe je het leest ;)
op zondagmiddag post jo dat de voorraad na het weekend goed gezet word, dat kan dus ook vandaag of morgen pas zijn...

Hoe ziet jullie lijstje eruit mannen?

Strong Celebration
Pounding Napalm
Paar fluitcakes
Paar knalcakes
Redneck Revolt
Sunstorm
Furious Falcon
Black Hornet
Nog een of twee compounds, nog niet over uit. Al veel besteld bij Steenbergen en de Driesprong.

Heeft iemand nog wat tips voor leuk vooravondspul of om een beetje betaalbare vooravondprojecten te maken?

Complimenten voor het assortiment. Komen de prijzen al eerder online?

:applause:
:holland:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan