De PyroFanaat

De beste I-Shape Crackling Cake van Nederland: Feuerblitz van Zena/Herlat. Hierbij de film van deze top cake alleen dan twee tegelijkertijd :D

Mijn complimenten naar Broekhoff! Wat zijn ze goed zeg! Prachtig boeket en een heerlijke dreun erop! Hierbij mijn film: 2x BIG CHILL

Jaren lang was ik groot fan van deze cake: Jorge El Dorado (JW405). Prachtige tail, prachtig effect, heerlijke witte flitsen en een super tempo. Helaas is de 2019 batch niet zo goed als voorheen... Maar nog steeds blijft het wel een top product! :thumbup:

Zo is dat, mooi het gas erop. Zelfde als het tempo in dit topic :cool:
Hopelijk heb je in het seizoen ook nog wat te delen :p
Je wil niet weten, film al z'n 4 jaar. Dit zijn films om in de stemming te blijven :D! Compilaties bewaar ik wel tot september :p. Blijf vooral het topic volgen! :thumbsup:

Hierbij nog een film van 2x Titanium Salute. Afgestoken samen met de man wie mij het vuurwerk virus heeft overgedragen, ook wel bekend als Master-G:handsup:

Om het weekend goed af te sluiten hier nog een leuke film al zeg ik het zelf. Dit project is ter plekken bedacht. Maar doordat wij bakken hebben gemaakt waarmee wij de cakes in W-Shape kunnen schieten geeft het al snel een prachtig beeld! 2x losse cakes Brasilian Box Pangu & 1x Las Fallas China Red :handsup:

Back
Bovenaan