Jan willme politievlog grapperhaus en vuurwerk

Als ik die beelden zie dan treurt mijn vuurwerkhart. Walgelijk wat die gasten presteren.
Jammer dat men dit gedrag als aanleiding neemt voor een verdere beperking van het vuurwerk. 60 boys "die buiten de samenleving staan" die het gaan bepalen voor.... het is al zo vaak gezegd. Zucht.

Wat een zwak optreden van de politie en inderdaad wat een slagveld waarbij de politie met de staart tussen de benen weg vlucht. Die jongens voelen zich helden en ons vuurwerk wordt daarom verboden. Niet door dat tuig wat dan zegt Grappenhaus zelf ook. Wij komen voor criminelen, die moeten we aanpakken. Maar gewoon slap beleid. Als ze oorlogje wil spelen doen dan mee. ME rubberen kogels beetje traangas en ze zijn wel afgebluft hoor. Dat is voor Nederland al heel heftig geloof me als er een paar afgevoerd worden laat de rest het wel uit hun hoofd.

Scherp schieten op dit soort lui heb ik ook geen problemen mee, zijn toch alleen maar parasieten die van onze belastingcenten de samenleving kapot maken. Maarja in plaats van die lui aan te pakken gaan we gewoon weer een traditie om zeep helpen :rolleyes:

En toch zie ik weer veelal kleine singleshots. In mijn ogen hebben die kleine singles ervoor gezorgd dat knalvuurwerk en pijlen verboden worden.

Snap nog steeds niet waarom de branche deze dingen er zelf niet uitgehaald heeft, pakweg een jaar of 3 geleden.

Zijn tog gewoon vreselijk beelden. Wat gaat er dan mis bij die gasten. Lijkt me dat ze duidelijk op beeld staan, kei en keihard straffen.

Wat gaat er dan mis bij die gasten....kei en keihard straffen.
Een lage eigenwaarde in combinatie met beperkte cognitieve functies en alcohol en/of drugs waardoor er bewijsdrang ontstaat.
Niet in staat zijn om een zinvolle levensinvulling te vinden, aangevuld met sociale beperkingen. Hierdoor zien ze straffen als een bekroning voor hun daden.

De vraag is meer, wat moet je ermee?
Ik zeg op 30 december zo'n single shot rectaal aanbrengen en aansteken.
Dan zijn ze tenminste niet beschikbaar met oud op nieuw. Sorry, ik ben even op dreef.

Back
Bovenaan