Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Sorry klopt kwam er ook achter zat even fout dacht dat het een omlabeling was![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry klopt kwam er ook achter zat even fout dacht dat het een omlabeling was![]()
Haha maakt niet uit, maar de Katla is inderdaad echt een hele andere fontein. Volgens mij hebben ze ook nog een broertje in de DRGN lijn met een ander effect.
Hoe dan ook, ik vond de Katla misschien wel de beste NL fontein die ik ooit heb gezien, dus als het mogelijk zou zijn om die in het assortiment op te nemen maak je me heel blij![]()
Haha maakt niet uit, maar de Katla is inderdaad echt een hele andere fontein. Volgens mij hebben ze ook nog een broertje in de DRGN lijn met een ander effect.
Hoe dan ook, ik vond de Katla misschien wel de beste NL fontein die ik ooit heb gezien, dus als het mogelijk zou zijn om die in het assortiment op te nemen maak je me heel blij![]()
Ik zal het even vragen wat er mogelijk is![]()
Hee Dennis
Vanavond een nieuwe weekactie?
Leuk weer.
Weet jij toevallig welke batch de the branco is?
Oke de nieuwe week actie:
Blushing Crosettes
Unity of Lights
Amigo
Voor deze actie geldt Op=Op en ik geef er maar een beperkte voorraad voor vrij.
Www.vuurwerkalmerehaven.nl
Oke de nieuwe week actie:
Blushing Crosettes
Unity of Lights
Amigo
Voor deze actie geldt Op=Op en ik geef er maar een beperkte voorraad voor vrij.
Www.vuurwerkalmerehaven.nl