[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zomaar even een lijstje met mogelijk Broekhoff outlet spul. Vul gerust aan:

- Roman Renegades
- 1 minute pyroshow
- 2 minute pyroshow
- Blue peony (Pyroshow)
- Black Arrow
- Marshalls
- ..
- ..

Zo, de adviesprijs v.d. SkyLine on Fire wordt iedere maand steeds hoger en hoger. 450 euro, nog even en dan staat die op 499 euro. Yup, 240 euro wat je er nu voor moet betalen vind ik persoonlijk niet echt een freakprijs.

Zo, de adviesprijs v.d. SkyLine on Fire wordt iedere maand steeds hoger en hoger. 450 euro, nog even en dan staat die op 499 euro. Yup, 240 euro wat je er nu voor moet betalen vind ik persoonlijk niet echt een freakprijs.

Ja viel mij ook al op, bij introductie was die 399. Maar voor de prijs waar ik hem in sommige acties voor tegenkom vraag ik mij af of de winkelier er nog iets aan overhoud.

Hoi

Dat klopt de opbouw is als volgt.

Onze site is gekoppeld geweest aan de Evolution site en Weco en als dat niet juist staat krijg ik fout meldingen namelijk in me pos systeem maar heb hem zojuist aangepast:D

Advies € 449,00
Prijs € 399,00
Online € 299,00

Zo was de opbouw in de maand november/December vrije verkoop.

Freak prijs is gemiddel € 249,00 geweest.

Ja en eerlijk zo box neemt veel plek in beslag in je bunker en die ruimte kost ook geld want erg klein en ligt is die niet:shy:

Dennis

Ik heb er wel gelijk even gebruik van gemaakt:
- VWAH 81 shots Box
- 2x Eurostar Crackling Thunderstorm
- 3x Evolution Happy Thunder Q

Hoi Dennis, onder het motto "wie het kleine niet eert...", kan jij aan de Katla on Fire komen? Dat waren geweldige dingen afgelopen jaarwisseling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan