Vuurwerk079
VWC lid
Heb maar eens gereageerd op de facebook van vvd rotterdam..misschien een optie dat we dat alle even doen
... misschien ook meteen je positieve vuurwerk mening later horen bij de facebook van klaas dijkhoff vvd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar ook weer voor een paar honderd euro aan vuurwerk gekocht. Om de één of andere reden is voor mij nu de eerste keer gekomen dat ik snap dat er wordt gekeken naar een vuurwerkverbod. Ik vind de berichten in de media echt heel naar; dieren overleden, geweld tegen hulpverleners, mensen overleden, auto's in de fik. Het kapot lullige is dat het hier over misschien minder dan 1% gaat van diegene die vuurwerk afsteken die zorgen voor bovenstaande nieuwsberichten. Tevens zal (denk ik) ook worden aangetoond dat de grootste ellende wordt veroorzaakt door het illegale spul wat al verboden is zoals de naam zegt. Dus daar zit een uitdaging.. Waarschijnlijk zal dat alleen naar toenemen. Vervolgens wordt het vuurwerkverbod weer teruggedraaid vermoed ik.
Afgelopen jaar ook weer voor een paar honderd euro aan vuurwerk gekocht. Om de één of andere reden is voor mij nu de eerste keer gekomen dat ik snap dat er wordt gekeken naar een vuurwerkverbod. Ik vind de berichten in de media echt heel naar; dieren overleden, geweld tegen hulpverleners, mensen overleden, auto's in de fik. Het kapot lullige is dat het hier over misschien minder dan 1% gaat van diegene die vuurwerk afsteken die zorgen voor bovenstaande nieuwsberichten. Tevens zal (denk ik) ook worden aangetoond dat de grootste ellende wordt veroorzaakt door het illegale spul wat al verboden is zoals de naam zegt. Dus daar zit een uitdaging.. Waarschijnlijk zal dat alleen naar toenemen. Vervolgens wordt het vuurwerkverbod weer teruggedraaid vermoed ik.
Onbegrijpelijk dat die stink maai lekker in zijn eigen land gaat regeren. Maar het offerfeest en suikerfeest zal wel groots gevierd blijven worden.want als dat afgeschaft word ben je een racist!
Daarom zelfde met die partij DENK breken alles af hier in nederland. Zijn alleen maar bezig met hun land van afkomst. Daarom begrijpen ze onze tradities hier ook niet! Maar laten we hopen voor alle mensen in Rotterdam dat het nog goed komt. En anders gewoon blijven stoken. Komen ze er gelijk achter dat een verbod niet werkt!
Alsof alle partijen die tegen zijn allemaal leden van buitenlandse afkomst hebben. Flauwekul
Laat dat helder zijn. Niet vrijheid voor een selecte groep maar voor iedereen. Animal Farm nog eens overlezen, mensen?Hoe krijgen jullie het voor elkaar om dit op de allochtonen te gooien
Alsof alle partijen die tegen zijn allemaal leden van buitenlandse afkomst hebben. Flauwekul man, en waarom gelijk offer feest ook afschaffen @hierboven.
Laat die mensen lekker hun feestje vieren en schaapje slachten, net zoals wij kerst vieren en vuurwerk afsteken.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om dit op de allochtonen te gooien