MagicSjefke
VWC lid
Wat is het minimale bestelbedrag bij jullie? Dit vraag ik omdat ik in de loop van het jaar kleine hoeveelheden wil bestellen en niet telkens aan een hoog bestelbedrag wil zitten.
Heeft Dennis gisteren bijgesteld naar € 15
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is het minimale bestelbedrag bij jullie? Dit vraag ik omdat ik in de loop van het jaar kleine hoeveelheden wil bestellen en niet telkens aan een hoog bestelbedrag wil zitten.
4x16 Four assortiment box
6X19 ASSORTIMENT
Staan inmiddels ook op de shop onder vuurwerk almere haven
Helaas hoorde ik dat de 4x16 heel slecht schijnt te zijn
6x19 zijn 6 cakes uit het happy hardcore ass. van evo, zijn beide geschoten op de demo van orthen.
Heeft er toevallig iemand beeld matriaal van deze 2 assortiment artikelen ?
4x16 Four assortiment box
6X19 ASSORTIMENT eigen lijn.
Staan op de webshop.
Dennis
Ja klopt deze heb ik gezien alleen wie weet heeft iemand ook straat filmpjes![]()
hey dennis zou jij
red wire vuurwerk kunnen opnemen ?
in het assortiment
Heb je dit jaar weer de mogelijkheid om de Profi Shells van Broekhoff in te kopen? Deze waren echt fantastisch!
Hey Dennis, misschien beetje off-topic. Maar is dit jouw baan het hele jaar door? Ben erg benieuwd of je hier het hele jaar van kan leven. Gr
Ik zag dat vuurwerkbieb straatfilmpjes op Youtube heeft geplaatst.
Lekker dan. Ik probeer in te loggen en mijn lijst is ineens weg... Nu is net deze al weg.. Erg jammer. De hele webshop lijkt eruit te liggen..