Een noodkreet van Liefhebbers

Erg gaaf dat je dit op deze manier bij de media krijgt! Hopen dat er nog veel media volgt in het publiceren hiervan.

Goed gedaan!
Moeten wij ook geen petitie in het leven roepen voor mensen die tegen een vuurwerkverbod zijn. Denk dat het er best veel zijn als je ziet wat voor rijen er bij de winkels staan en voor hoeveel er weer gekocht is dit jaar. Kan je vragen dat te doen bij een bestelling en afhalen van het vuurwerk. Als den haag ziet dat dit om veel mensen gaat zullen ze wel wat gas terug nemen. Ben je ook gelijk klaar met die polls en enquêtes waar 1000 respondenten iets gevraagd wordt en dan de volgende dag de titel is “ meer dan de helft van Nederland is voor vuurwerkverbod”. Slaat toch nergens op 1000 mensen die zich waarschijnlijk ook nog eens zelf kunnen aanmelden om mee te doen.

Goed gedaan!
Moeten wij ook geen petitie in het leven roepen voor mensen die tegen een vuurwerkverbod zijn. Denk dat het er best veel zijn als je ziet wat voor rijen er bij de winkels staan en voor hoeveel er weer gekocht is dit jaar. Kan je vragen dat te doen bij een bestelling en afhalen van het vuurwerk. Als den haag ziet dat dit om veel mensen gaat zullen ze wel wat gas terug nemen. Ben je ook gelijk klaar met die polls en enquêtes waar 1000 respondenten iets gevraagd wordt en dan de volgende dag de titel is “ meer dan de helft van Nederland is voor vuurwerkverbod”. Slaat toch nergens op 1000 mensen die zich waarschijnlijk ook nog eens zelf kunnen aanmelden om mee te doen.

Hoi Stingray, deze bestaat al een hele tijd namelijk http://www.petitievoorvuurwerk.nl/

Ah top!
Laat iedere winkelier dit jaar de mogelijk bieden om dit te tekenen bij het afhalen zou in zeggen.
Met IPadje of zo, niet heel moeilijk lijkt mij.

Hoi Stingray, deze bestaat al een hele tijd namelijk http://www.petitievoorvuurwerk.nl/

Kleine moeite om bijvoorbeeld mensen die bestelden\kochten een pro-vuurwerkvinkje te laten zetten bij een order.Hadden de voorstanders er nu veel beter voorgestaan.Nu hebben de meeste die gekocht hebben zoiets van het zal allemaal wel,en dat is jammer met een recordomzet die behaald is.
Daar laten de meeste winkeliers en importeurs het een beetje liggen. Jammer!

Ik denk dat als je actief gaat vragen om de petitie te tekenen bij het afhalen bijna iedereen deze zal tekenen en zal het hard gaan oplopen. Ik denk dat hier een mooie kans ligt.

AD bericht gedeeld op FB:applause

Mooi om te zien dat het her en der geplaatst wordt op de media sites!
Eens wat anders dan gebombardeerd te worden met anti vuurwerk berichten.

Proficiat Tim!

Kleine moeite om bijvoorbeeld mensen die bestelden\kochten een pro-vuurwerkvinkje te laten zetten bij een order.Hadden de voorstanders er nu veel beter voorgestaan.Nu hebben de meeste die gekocht hebben zoiets van het zal allemaal wel,en dat is jammer met een recordomzet die behaald is.
Daar laten de meeste winkeliers en importeurs het een beetje liggen. Jammer!
Ik riep dit vorig jaar al...
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...r-wie-g%E9%E9n-vuurwerkoverlast-ervaart/page8

Ik riep dit vorig jaar al...

Ik roep doorgaans ook heel veel, aan de keukentafel, achter mijn bureau op het werk, in de kroeg.

Ik word er een beetje moe van dat jij jezelf keer op keer als orakel profileert zonder zelf ook maar een poot uit te steken. En dan bij vlagen nog onbeschoft ook (zoals je verwijderde reactie richting de vuurwerkfederatie).

'Ik wist het allemaal wel, zien jullie wel, ik had het vorig jaar al gezegd, maar niemand heeft er wat mee gedaan.'

Of nog beter:

'Ik wist het allemaal wel, zien jullie wel, ik had het vorig jaar al gezegd, maar IK heb er helaas nooit iets mee gedaan.'

Misschien handig voor komende zomer: kun jij Koeman (vanaf de zijlijn) nu ook alvast vertellen hoe het Nederlands Elftal komende zomer moet gaan spelen? Dan kan ik vast kaartjes voor de finale gaan regelen.

Back
Bovenaan