Een simpele poll onder de achterban van DENK aanhang: https://m.facebook.com/DenkNL/posts...2YVFRhPIwiwB-RFjWU2GMFMn8DnXooD10WP&__tn__=-R
66% tegen een vuurwerkverbod
66% tegen een vuurwerkverbod

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat wil je bereiken met deze post?
Waarom zou een DENK stemmer juist voor een verbod zijn?
Wat wil je bereiken met deze post?
Waarom zou een DENK stemmer juist voor een verbod zijn?
Denk stemmers zijn toch zelf de radraaiers ? dezelfde personen waar je over hoort als er weer een trouwstoet gaande is.
Die stemmen alleen maar op Denk vanwege een bepaalde culturele achtergrond en buitenlandse connecties niet op beleid of zinnige argumenten.
Denk stemmers zijn toch zelf de radraaiers ? dezelfde personen waar je over hoort als er weer een trouwstoet gaande is.
Die stemmen alleen maar op Denk vanwege een bepaalde culturele achtergrond en buitenlandse connecties niet op beleid of zinnige argumenten.
Mensen doe op de SGP stemmen stemmen daar ook alleen op vanwege "een bepaalde culturele achtergrond". Niet alle Denk stemmers zijn natuurlijk raddraaiers of trouwstoet figuren. Zitten ook gewoon mensen tussen die een prima bijdrage aan onze samenleving leveren maar ook moslim zijn.
Dat ze beter geïntegreerd zijn lijkt me logisch, hun wortels liggen hier. De normen en waarden van veel SGP'ers staan echter net zo haaks op de mijne als van veel moslims.
En alle vuurwerkliefhebbers zijn tokkies, rechtsextremisten, pvv stemmers en hooligans...Denk stemmers zijn toch zelf de radraaiers ? dezelfde personen waar je over hoort als er weer een trouwstoet gaande is.
Waarom nou weer gelijk met termen als je eigen bekrompen wereld smijten? Je kent me niet eens, ik ben zelf ook tweede generatie allochtoon, echt jammer dat je op basis van mijn uitspraak omgekeerde wereld dat zegt.Wat is de omgekeerde wereld? Is dat je eigen bekrompen wereld? Hierboven noemt iemand Denk stemmers raddraaiers. In mijn straat waren het juist de witte Nederlanders die auto’s lieten af fikken en gingen rellen. In elke etnische groep komen raddraaiers voor, het zijn niet per se Turken of Marokkanen. Ikzelf ben van Surinaamse afkomst en ook wij hebben hersenlozen in de groep. Maar het is wel kort door de bocht om te denken dat het alleen een bepaalde groep is.
Een simpele poll onder de achterban van DENK aanhang: https://m.facebook.com/DenkNL/posts...2YVFRhPIwiwB-RFjWU2GMFMn8DnXooD10WP&__tn__=-R
66% tegen een vuurwerkverbod![]()