Man opgepakt om 270 kilo vuurwerk in huis

Brainiac

VWC lid
DELFT - Een 20-jarige man uit Delft is opgepakt nadat de politie 270 kilo vuurwerk in zijn huis vond. Het enorme pak knalwerk lag opgeslagen in een woonwijk aan de Willem Bilderdijkhof.

„Het vuurwerk was weliswaar legaal, maar je mag niet meer dan 25 kilo tegelijk in huis hebben”, meldt de politie. Het knalwerk is zonder problemen afgevoerd.

De politie deed de vondst na een inval bij twee woningen in Delft. Alleen in de woning aan de Willem Bilderdijkhof bleek vuurwerk te liggen. Meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.

De politie meldde eerder dat het om vijfhonderd kilo vuurwerk ging, maar paste de berichtgeving later op de avond aan.

Bron: Telegraaf

Nou weer goed gedaan hoor, geweldige inzet van mankracht en middelen. Blijkbaar hebben ze daar bij de politie toch ruim voldoende van als ze zich hiermee bezig kunnen houden.
en ondertussen is er al een hele 5% o.i.d. van het illegale spul gepakt, goed bezig!

Nou weer goed gedaan hoor, geweldige inzet van mankracht en middelen. Blijkbaar hebben ze daar bij de politie toch ruim voldoende van als ze zich hiermee bezig kunnen houden.
en ondertussen is er al een hele 5% o.i.d. van het illegale spul gepakt, goed bezig!

het is dus duidelijk dat elke liefhebber op zijn hoede moet zijn tegenwoordig en het beste is om niks thuis op te slaan.

PTD had het kunnen verwachten, ik denk dat elke persoon dit kan verwachten die met zijn of haar +25 kg collectie pronkt op youtube of andere media. Vind dat veelste riskant. Het zal je maar gebeuren...

Als het wel een vlogger was ben ik wel benieuwd of hij ze camera heeft gepakt :p

Niet AW fireworks met hun 15 k collectie ? Posten aan 1 stuk door films maar sinds 20 uur geleden doodse stilte :p.

de meeste zijn hier zo van de regels en dan vooral andere opleggen. Dit ga je meer zien komende jaren. Illegaal is een stuk minder geworden. Spijtig voor PTD. AW ook inval? maar pyrofreaksforlive niet? Ziu janwillem de politie goede maatjes zijn?

Is geen ptd, blijft een trieste regel. 25 kilo is niet te doen als je als liefhebber mooi vuurwerk wil hebben.

Herken meteen de collectie van PTD en ik ben niet de enige, toeval ?

Collectie video is ook offline, toeval ?

lopend onderzoek, PTD onkent dat het om zijn "stash" ging, toeval ?

:rolleyes:

Angst zaaien meer is het niet. Denk dat er hoop liefhebbers de brui er aan gaan geven. Ik moet eerlijk zeggen. Bij elk stoplicht waar ik op de afhaaldagen stil stond kreeg ik zo'n onderbuik gevoel van het zou toch niet? En Porsche als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan ook niet.:bye:

Herken meteen de collectie van PTD en ik ben niet de enige, toeval ?

Collectie video is ook offline, toeval ?

lopend onderzoek, PTD onkent dat het om zijn "stash" ging, toeval ?

:rolleyes:

Waarschijnlijk hebben ze die video verwijderd, omdat ze in overtreding zijn door meer dan 25kg bij elkaar te hebben, bang dat het kanaal gestriked wordt om dit soort onzinnigheden. Compilatie staat namelijk wel gewoon online met veel geschoten producten.

Als het daadwerkelijk offline is gezet door ptd, om bovenstaande reden, dan is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden..

Waarschijnlijk hebben ze die video verwijderd, omdat ze in overtreding zijn door meer dan 25kg bij elkaar te hebben, bang dat het kanaal gestriked wordt om dit soort onzinnigheden. Compilatie staat namelijk wel gewoon online met veel geschoten producten.

Als het daadwerkelijk offline is gezet door ptd, om bovenstaande reden, dan is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden..

en nu staat ie wel weer online :P mensen reageerden al in de comments dat ze het ook vermoeden want normaal hadden ze nu al productvideos laten zien en de compilatie video had niet zoveel producten erin....

zie maar met je eigen ogen

ptd3.jpg

ptd 2.jpg

Bijlagen

• ptd.jpg
    ptd.jpg
    99,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan