Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwste mistkaart Harmonie, mist ietjes minder uitgebreid.

de-model-de-310-1-modharmonie-2019123012-35-2-424.png

Op de kaartjes schuift dat mistgebied wel telkens iets meer noordwaarts. Dat biedt hoop (ook ik leef op de grens tussen blauw en paars). Los van het weer, ik jengel toch mijn mooiste vuurwerkjes rond 18:00 de lucht in. Dan komt Funke nog wat meer tot zijn recht. :D

Dat vraag ik me ook nog steeds af. Oudjaar lijken de zelfde omstandigheden, waarom dan wel mist? Wat voorspelden de kaarten voor de afgelopen avonden eigenlijk?

Omdat er morgen een rug van hogedruk onstaat, daar valt de wind in weg en we komen in veel vochterige lucht. Andere luchtsoort.

Ach ik kan mij niet herinneren dat er de afgelopen 5 jaar één keer goed weer is voorspeld. Uiteindelijk is het hier in het oosten altijd meegevallen. Ik maak me dan ook niet heel veel zorgen:)

Laat die dat paarse nog wat optrekken rond adam en ik ben weer helemaal tevree, heb op een of andere manier het gevoel dat het wel goedkomt ofzo...

Holle weg ken ik ja. Heb mijn opleiding gedaan bij Sportzone, vaker moeten fietsen daar.

Net even rondje gelopen ja. Als het zo is als nu is het perfect. :p

Ja hier achter is een ideale plaats veel ruimte enz voor mensen die niet kunnen wachten hahah ik wacht netjes tot morgen 18 uur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan