Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend hier geweest. Moest een kwartier wachten want de bestelling kon eerst niet gevonden worden en bleek later niet compleet. Waarschijnlijk doordat de ball pythons en kometenbomben wat later geleverd waren. De jongen was heel vriendelijk en gaf me een gratis potje voor het wachten. Tof gebaar wat mijn ervaring direct omvormde van onprettig naar prettig :)

Goed opgelost dus vuurwerkvathorst!

Respect naar firework fanatic trouwens! Heel gaaf dat je dat zomaar weggeeft.

Was super druk toen ik daar was vanochtend en bestelling moest even gezocht worden. Maar uiteindelijk goed geholpen! En hele mooie spullen gekregen!

Vanochtend hier geweest. Moest een kwartier wachten want de bestelling kon eerst niet gevonden worden en bleek later niet compleet. Waarschijnlijk doordat de ball pythons en kometenbomben wat later geleverd waren. De jongen was heel vriendelijk en gaf me een gratis potje voor het wachten. Tof gebaar wat mijn ervaring direct omvormde van onprettig naar prettig :)

Goed opgelost dus vuurwerkvathorst!

Respect naar firework fanatic trouwens! Heel gaaf dat je dat zomaar weggeeft.

Heb je uiteindelijk wel alles gekregen?

Was inderdaad al lekker druk vanochtend zeg. Werd snel geholpen en een deel van de bestelling stond al klaar. Ook bij deze winkel weer alles uitgeleverd gekregen. Zeer aantrekkelijk assortiment voor mooie prijzen, volgend jaar zeker weer! :)

Hele aardige gozer is Dave. Ik was zelf wat later door vertragingen onderweg, maar ik had m'n spullen direct gekregen toen ik arriveerde. Hij heeft zelfs op mij moeten wachten, hoor je ook niet vaak :D

Alles gewoon geleverd gekregen waaronder ook gewoon de Luypaers & Funke singleshots. Er werkt een vrij groot team die je spullen bij grotere bestellingen ook helpen sjouwen naar je auto zag ik op de parkeerplaats. Super bedankt en tot volgend jaar tijdens de vroegkoopactie!

Lekker gebruik gemaakt van de actie om wat eccentric shots te bemachtigen. Redelijk vlot weer buiten maar misschien is het wel handiger om 1 afhaal en 1 losse verkoop balie te hanteren.

@Fireworksfanatic, we moeten volgend jaar even afstemmen wanneer we gaan afhalen dan zorg ik dat ik daar ook ben :D

@Fireworksfanatic, we moeten volgend jaar even afstemmen wanneer we gaan afhalen dan zorg ik dat ik daar ook ben :D

Hahaha wie vraagt wordt... Nee maar ik vind het gewoon erg leuk om iemand anders er blij mee te maken:p. En ja, volgend jaar weer naar Vathorst, is namelijk bijzonder goed bevallen!

Ik dacht dat ik er vroeg bij was, maar kwam in een gezellige rij met blije vuurwerkgasten. Het tempo waarmee iedereen geholpen werd heeft mij positief verrast. Voor mij het tweede jaar dat ik bij Vuurwerk Vathorst een bestelling heb geplaatst. Dacht dat ie bescheiden was, totdat de jongens hem hadden samengesteld. En wat wil, ze zetten het op een karretje, brengen hem naar je auto en helpen ook nog met inladen :applause:

Dave en team, bedankt voor de goede service.

Was heel druk hier, maar dan nog was ik relatief snel buiten, alleen trok ik wel wat aandacht met mijn karton Eccentric :’)

Voor de liefhebbers:

ik heb nog 5 kartonnen Eccentric Shots en 10 kartonnen Ball Python. Bij interesse mag je mij een appje sturen op: 06-83795765. OP=OP

Dave

eerste jaar bij vathorst en zeker niet de laatste!
prachtig assortiment, alles was er en ze helpen je met een steekkar het naar de auto brengen.
erg snel geholpen ook en goede sfeer!

Voor de liefhebbers:

ik heb nog 5 kartonnen Eccentric Shots en 10 kartonnen Ball Python. Bij interesse mag je mij een appje sturen op: 06-83795765. OP=OP

Dave

Jammer! Gister gevraagd om een karton korting, veel hoefde het niet te zijn, maar kon niet; 'we raken ze toch wel kwijt voor de volle prijs'. Daarom net 7 pakjes gehaald (waar ik overigens ook tevreden mee ben). Wel fijn dat je een berichtje plaats op de crew voor andere liefhebbers/freaks!

Laatste 6 kartonnen Ball Python 150.- per stuk. Op=op

Appje sturen voor reservering

Sorry, maar ik ga toch reageren. Vind het erg flauw! In de ochtend stuur ik een app, zet erin dat ik het bericht op de crew zag en vraag je 200 per doos... heb netjes aangeven dat ik em daar voor laat staan.
Koop daarom wat andere producten bij jullie in de winkel later in de middag en een paar uur later vraag je er 150 voor... snap je dat ik mij dan genaa*d voel? Jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan