Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valk soepel verlopen, nu rustig dit topic doorlezen en collectie foto's kijken. En met 'n uurtje alweer op pad!

Wat hoor ik net weer op de radio dan, dag die grapperhaus, bij ongeregeldheden dit jaar, een totaalverbod overweegt volgend jaar.. Kansloos.

Wat hoor ik net weer op de radio dan, dag die grapperhaus, bij ongeregeldheden dit jaar, een totaalverbod overweegt volgend jaar.. Kansloos.
Erg jammer meneer moet zich is gaan verbieden in feiten . Feit met een totaal verbod los je rad draaiers problementiek niet op die hou je toch wel

Goedemorgen allemaal! Ik heb nog best goed geslapen. Straks mn eerste 3 adressen bezoeken.

Geniet van deze dag allemaal :D

Eerste bezoek naar Haulerwijk gehad. Was gelukkig niet druk. Nu ff een biertje en dan mijn bedje opzoeken. Vandaag nog 2 ritten op de planning.

Ontzettend slecht geslapen, misschien toch spanning. Maar eindelijk is het zo ver. Half 10 de eerste winkel, 4 uur de laatste. Allen, geniet er van!

Ook kut geslapen. Een of andere onverlaat vond het nodig om 0.10 een enorm zwaar stuk vuurwerk af te steken. Lag net in mn diepe slaap. Die kon ik daarna wel vergeten..Nu weer een beetje opgevrolijkd doordat de 1e bestelling in huis staat. Nu wachten tot mn maatje vanmiddag de rest komt brengen

Wat een schijt nacht, ongeveer 4 en 15min slaap, nu eerste ff de bonnen uitprinten en op weg naar het eerste adres:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan