Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet strooien dus nog geen vuurwerk gehaald. Maar hoor en zie zo af en toe wel wat! Het is weer zover mannen, genieten !!

dit jaar wat anders vandaag om 14:00 het eerste gedeelte ophalen. Normaal gesproken altijd om 6 uur smorgens al vertrekken, eens kijken of ik het fijn vind om het wat later op te halen .

Veel plezier iedereen! Voor het eerst dit jaar dat ik niet op de eerste verkoopdag m’n bestellingen ophaal. Ga de 30e pas langs Huizen en Orthen. Voelt toch raar ergens.

Kruitstress is er trouwens niet minder om :D

Heb je enig idee toelaat het erop komt? Zeker even proberen te kijken tussen alles door, en anders kijken we het terug.

Ik had besloten niets meer te kopen maar heb toch nog ff wat cash achter m'n telefoon gepropt.... Ik ga morgen op weg. Veel plezier voor iedereen die nu al bezig is!

Heb je enig idee toelaat het erop komt? Zeker even proberen te kijken tussen alles door, en anders kijken we het terug.

1815 begint eenvandaag, jaaroverzicht op alle topics wat Nederlanders belangrijk vinden.
Gok dat het dan achteraan komt over wat de traditie voor mij betekend! Geen tegenstanders Zoë wouden eens de andere kant aan Nederland laten zien! Nu hopen dat er een mooie uitzending er van hebben geknipt/gemaakt

Er komt van alles aan het bod, hoe ik er mee op. Ben gegroeid, wat het betekend en de bedreigingen die ik heb gehad naar de uitzending en radio, ga op tv daar niet verder op in omdat je die mensen geen podium moet geven

Funke en Luypaers geleverd gekregen:D. Erg dikke labels hoor van de ball python en kometenbomben! Verder alles gekregen, ook de"gratis" 100k :D slaaplekker!

Iedereen veel plezier met het land afrijden voor als ons moois! Doe voorzichtig en bovenal, geniet van alles!

Ik neem ook nog een biertje, wie nog meer?:thumbup::biertje:

En weer onderweg naar huis vanuit het hoge noorden. Auto ligt weer mooi vol met cakes en boxen. Iedereen morgen ontzettend veel plezier gewenst. Geniet ervan!:handsup:

Zojuist net mijn eerste ritje vuurwerk ophalen achter de rug :D. Het was gezellig druk bij Vuurwerk Orthen. De winkel zag er ook weer erg mooi aangekleed en gelikt uit. Aankomende dagen gaan we nog rijden voor de andere nog openstaande bestellingen. Heb er weer zin in, zeker nu de eerste producten binnen zijn!

edit: nog even sfeer foto's toegevoegd:

photo_2019-12-28_01-12-28.jpg

photo_2019-12-28_01-12-28 (4).jpg

photo_2019-12-28_01-12-29.jpg

photo_2019-12-28_01-12-29 (2).jpg

photo_2019-12-28_01-12-28 (3).jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan