RedWire - Pure Gold 0.9K

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03609
Artikelnaam: Pure Gold 0.9K
Bruto Gewicht: 12000 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 50 schoten - compound
Effectomschrijving: Double gold waaierbox. 50 schots Red wire compound vuurwerk.
Afmeting: 360 x 310 x 180 mm
Max. tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: 40 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: € 89.95
Voorverkoopprijs: € 79.95
O.a. te koop bij: ...

pure-gold-09k.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
In het echt kwam deze afgelopen jaar veel beter over. Heel helder goud, wijde spreiding en echt felle blinkertjes.

Zo net gehoord dat ze box is afgekeurd en zal dus niet gaan komen dit jaar. Misschien dat een winkel nog een oude voorraad heeft van vorig jaar, maar de batch 2018 is afgekeurd.

Vraag mij af of ik de enige ben die deze bak gruwelijk mooi vind. Dit was gisteren in Sweetlake voor mij de topper van de avond. Goede spreiding, strak tempo en een volle lucht... Awesome !

Vraag mij af of ik de enige ben die deze bak gruwelijk mooi vind. Dit was gisteren in Sweetlake voor mij de topper van de avond. Goede spreiding, strak tempo en een volle lucht... Awesome !

Deze was echt onwijs dik gister, voor mij zeker een van de beste zo niet de beste van de avond.

Nee zeker niet de enige. Wat een topper is dit zeg. Was echt blij verrast. Burst is echt goed hard, de spreiding is maximaal en wat een heerlijk tempo, puur genieten. Deze steelt ook om 00:00 uur de show in de straat. Ik wil niet overdrijven, maar dacht even dat het bij cake 1 om een waaier ging gemaakt van Junk single shots ;) Deze gaat voor volgend jaar alvast op de wensenlijst.

Absoluut mooi, maar dat mag ook wel voor bijna anderhalve euro per schot.
In de voorverkoop.
Die prijs is voor mij een te groot obstakel.

Back
Bovenaan