Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier sinds een paar jaar elk jaar 2x 1/2e lot. Een voor mij en een voor vriendin. Ieder kiest zijn eigen eindcijfer.

Meestal wel iets van een klein bedrag, maar zelden het geld er uit gehaald. Ach, daar spelen we ook niet voor. We spelen voor de fun, en een klein beetje om te kijken wie het meeste "wint" met zijn of haar keuze

IMG-20180205-WA0000.jpg dit is mijn "Freddie". Echter heet de mijne Cardiff (vernoemd naar de stad in Wales). Het is een gek idee, maar ze zijn echt lief en als ze je vertrouwen, zelfs knuffelbaar:yes:

Iedereen die bij ons o&n viert koopt altijd een half lot, mocht iemand winnen, word het verdeelt onder ons.

Ik doe elk jaar mee, vorig jaar een straatje. Het is meer de sfeer en het gevoel. Als ik dan na het afsteken naar binnen ga kan ik de loten checken :D

Hier is het staatslot voor dit jaar ook weer in de pocket. Hoort er toch een beetje bij voor mij.

Ik speel indirect mee met het straatje dat ik onder de familie heb verdeeld. De helft van de miljoenen zijn van mij :cool:

Mijn vader heeft 10 hele loten gekocht voor € 300,-. En dan zit hij bij raar te doen om mijn vuurwerkbudget. :tongue2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan