Avalanche
VWC lid
Neerslagkans% voor Nederland 20-30%, windkracht 3 gemiddeld uit het westzuidwesten tot westen en overwegend bewolkt. Ik zeg prima!
Hou. Dit. Vast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Neerslagkans% voor Nederland 20-30%, windkracht 3 gemiddeld uit het westzuidwesten tot westen en overwegend bewolkt. Ik zeg prima!
Ben ik de enige die geen houtje touwtje snapt van al die grafieken?? Laatste bericht van davidh stemt mij prima!
Wat doe je precies op je werk david? Waarom heb je bijvoorbeeld avonddienst enzovoorts.
Oudjaarsdag trekt een hogedrukgebied langs ons land weg naar het zuidoosten en een depressie boven de Atlantische Oceaan breidt zijn invloed uit via Engeland naar ons land.
Wij hebben oudjaarsavond te maken met de flank van het hogedrukgebied met een zuidwestelijke stroming.
Het is meest droog, bewolkt en er waait een meest matige wind vlak aan zee, 4 Bft, pal achter de duinen en elders zwak of matig, kracht 2-3. Kans op mist schat ik niet al te hoog in op dit moment, lage bewolking is wel goed mogelijk.
neerslagkans% 20-30% voor de dinsdag maar splits je dat op in 6 uur vakken dan is de kans nog naar 10-20% ofwel droog. Ik hou een kleine slag om de arm vandaar 20-30%.
Oudjaarsdag trekt een hogedrukgebied langs ons land weg naar het zuidoosten en een depressie boven de Atlantische Oceaan breidt zijn invloed uit via Engeland naar ons land.
Wij hebben oudjaarsavond te maken met de flank van het hogedrukgebied met een zuidwestelijke stroming.
Het is meest droog, bewolkt en er waait een meest matige wind vlak aan zee, 4 Bft, pal achter de duinen en elders zwak of matig, kracht 2-3. Kans op mist schat ik niet al te hoog in op dit moment, lage bewolking is wel goed mogelijk.
neerslagkans% 20-30% voor de dinsdag maar splits je dat op in 6 uur vakken dan is de kans nog naar 10-20% ofwel droog. Ik hou een kleine slag om de arm vandaar 20-30%.
Ideale situatie zou iniedergeval zijn een graad of 15, lekker wat miezer of regen voor de sfeer. Windkracht 5 a 6 ongeveer en lekker wat hangende mist zodst je de kleuren goed ziet.
De industie die wij voor weer voorzien, voornamelijk olie en gas platformbedrijven, werken 24/7/365 en wij dus ook. Tevens maak ik verwachtingen wereldwijd in alle tijdzones en er is altijd wel wat aan de hand. IJs-stormen, tyfoons, onweer, veel wind etc, etc...
NietEn hoezeker weet jij dat dit het weer gaat zijn David? Kan dat nog heel veel gaan veranderen of is het nu wel duidelijk?
Thanks voor de interessante info trouwens!