Zena Megastore Olen

als je voorkeur hebt voor bepaald vuurwerk raad ik aan om eerst te bellen want ik heb gehoord dat de aanvulling niet zo soepel verloopt. om teleurstelling te voorkomen na een lange rit dan is een telefoontje een kleine moeite:bye:

Ik heb vanmiddag met Original gebeld maar dit liep uit op een grote teleurstelling bijna niets van wat ik wilde was op voorraad. Zie onderstaand mijn lijstje:

Hindoe 4000/3000 niet op voorraad
Big bang niet op voorraad
500 pcs cracker niet op voorraad
Z39 niet op voorraad
Crackling Chrysantheum niet op voorraad
Z05 was niet zeker wanneer het deze binnen ging komen

van al deze artikelen komt er waarschijnlijk geen een deze maand binnen kreeg ik te horen omdat, dit nog uit China terug binnnen moest komen.

Lekker actie Original zo kan ik het ook als de top artikelen er niet zijn!

Ik heb vanmiddag met Original gebeld maar dit liep uit op een grote teleurstelling bijna niets van wat ik wilde was op voorraad. Zie onderstaand mijn lijstje:

Hindoe 4000/3000 niet op voorraad
Big bang niet op voorraad
500 pcs cracker niet op voorraad
Z39 niet op voorraad
Crackling Chrysantheum niet op voorraad
Z05 was niet zeker wanneer het deze binnen ging komen

van al deze artikelen komt er waarschijnlijk geen een deze maand binnen kreeg ik te horen omdat, dit nog uit China terug binnnen moest komen.

Lekker actie Original zo kan ik het ook als de top artikelen er niet zijn!

Vandaag zou alles bevoorraad worden, en als goed is zitten er dan ook weer flink wat populaire artikelen tussen...

En het is stockuitverkoop, betekend op=op dus dan kan het idd zijn dat dingen die je wilt hebben niet op voorraad zijn. Dan is het dus pech voor je....

Net gehoord dat Hindoe 4000, Aquarius, Messier, Cry Crackling en Galaxy en Uranus op zijn en ook niet meer binnen komen...
Zijn top producten, maar weet zeker dat iedereen goeie vervangers kan vinden!! :D

Laatst bewerkt:
Bericht van Corne op AVP:

De meeste klanten willen graag de bekende artikelen maar die waren in december al uitverkocht.Nu zijn er veel artikelen die niet zo bekend zijn maar net zo goed dan niet beter zijn.
Ik denk dan aan de AB03-04-05,Z95-Z36-Z86-Z89-Z05ABC-Z84-AB55-Multibang-Circoblitz-Masterblaster-Valencia150-Zorro-M85-Big three-L201-Z17-Z48-Z58-Z59-R502-B505-R503-Z28-Z29-AB38-L502-Toffee-Z06-Z21-Z22-AB21CH-Z44-AK54-AB44-Z77-Z37b-Z38-L113-L117-L107-L106-L108-Z71-Z72-Z16-Z54Z75-Z79-AB15-Z08-Z09-Z10-L205-471-R302-AB39-Z126-Z67-Z68-AB45-Z65/66.
Dit is zo maar een kleine greep van echt goede produkten die niet voor de bekende items onder doen.En nu met de 45%korting kun je er zeker je voordeel mee doen

Wat is in voorraad?

In lijstvorm:

Knallers:
Multi Bang 2st.
Chooet Baby Vlinders 2st.
Clebration Heart
Toffee 10st.
Chooet Cracker 20st.

Matten En Rollen
Nitraatmat 60sh.
5000 Rol
Black Salute
Nitraatmat 240sh.
20.000 Rol
The Kings Cracker
Colourfull Kings Cracker
30.000 Rol
Valencia 150
Mandarin 2000

Knalbatterijen
Thundering Heaven 25sh.
Masterblaster 24sh.

Batterijen
Z86 Battery 10sh.
L113 Batterij 13sh.
L117 Batterij 13sh.
Z05ABC Batterij 19sh.
Z89 Batterij 12sh.
AB44 Neptune 12sh.
Z37B Batterij 20sh.
Z38 Batterij 20sh.
Z77 Spacefan 21 sh.
L107 The Navigator 72 sh.

Waaiers
AB04 Adam 4X3 sh.
L106 Free Fight 5X5 sh.
Z17 Fan shape 6X5/6X6sh.
AB03 Athena 5X3 sh.
L108 Holiday Toon 30sh.
AB05 Zeus 6X3 sh.
R106 Zorro 55 sh.
R102 M85 85 sh.

Fluit En Flowerbeds
Fluited 250 sh.
Storm Center 72sh.
Fluted 500 sh.
Flouwerbed 100sh.

Kaarsen
Roman candle 10sh. 4st.
Crackling Candle 5sh.
AK-54

Pakketten
Junior paket
Original Pakket
Comet Box
Angel
Lucky Dragon

Mines
Game Life 7sh. Mine
Dreamlike 7sh. Mine

Diversen
Circo Blitz 6st.

Pijlen
Stickless Rocket 4st.
Flash Rocket 6st.
Moon Light Pijlen 10st.
Bolpijl Venus 5st.
Time Rain 4st.
Big three 3st.
Dragonfly 7st.
It’s Big 6st.
Z08 4st.
Z09 4st.
Z10 5st.
Rosy Clouds 15st.
New Years Eve 4st.
Colorful Display 20st.

Dit is een lijst met populaire producten die nog op voorraad zijn, echter zijn er nog veel meer producten buiten deze lijst om die op voorraad zijn.
De producten die jij bedoeld weet ik niet of dat die op voorraad zijn, beste kan je ze dan even mailen of bellen, als je echt alleen speciaal voor die artikelen komt...Maar er zijn genoeg andere producten nog goed op voorraad.

Producten waarvan ik nog meer weet dat ze niet op voorraad zijn, en niet meer komen:

Jupiter
100.000 rol
Apollo
Aquirius
Messier
Cry Crackling
Galaxy
Uranus
Alle Hindoe rollen
Mandarijn rollen ook bijna niet meer

Dit zijn populaire producten waarvan ik het weet!

Dit is een lijst met populaire producten die nog op voorraad zijn, echter zijn er nog veel meer producten buiten deze lijst om die op voorraad zijn.
De producten die jij bedoeld weet ik niet of dat die op voorraad zijn, beste kan je ze dan even mailen of bellen, als je echt alleen speciaal voor die artikelen komt...Maar er zijn genoeg andere producten nog goed op voorraad.

Producten waarvan ik nog meer weet dat ze niet op voorraad zijn, en niet meer komen:

Jupiter
100.000 rol
Apollo
Aquirius
Messier
Cry Crackling
Galaxy
Uranus
Alle Hindoe rollen
Mandarijn rollen ook bijna niet meer

Dit zijn populaire producten waarvan ik het weet!

Zijn deze artikelen allemaal uit het assortiment genomen??En komen dus niet meer terug in de verkoop bij original??

Nee, er is een uitverkoop actie deze maand dus de producten vliegen eruit. Maar komen allemaal weer binnen. Wanneer weet ik niet maar het is pas weer na de actie dus na Januari. :wink:

AL die producten die ik opgenoemd had komen niet meer terug tijdens de stockuitverkoop. Dit zal pas weer in de zomer zijn (is mij verteld), dus bij deze producten kan je niet profiteren van de korting.

hoe gaat het er aan toe hier met bestellen enzo? moet je gewoon een bestelijst in de winkel invullen?

Inderdaad, je krijgt een lijst als je in de winkel bent. Je bekijkt de produkten die prachtig gesorteerd uitgestald staan en je vult je lijst in. Als je vragen hebt is er altijd wel iemand die je vriendelijk advies geeft!
Een topwinkel!

We verkopen alleen maar vuurwerk

Stefan Vranckx heeft Zena Vuurwerk geopend in Koersel. “Een logisch verlengstuk van mijn andere activiteiten: al meer dan tien jaar ben ik zaakvoerder van een firma die voor het nodige animo zorgt op evenementen.”

Stefan (42) is geboren en getogen in Koersel. Gedurende 14 jaar deed hij de aankopen voor een elektro-technisch bedrijf. Ondertussen werkte hij als hobby mee aan het organiseren van evenementen. Vijf jaar geleden is hij daar professioneel mee begonnen.

Zena Beringen is een concept store. “Dat wil zeggen dat we alleen vuurwerk verkopen. Het is geen bijproduct in deze zaak. We hebben enorm veel aandacht besteed aan info voor de klanten. Ze krijgen als het ware live het effect te zien van wat ze kopen. Om hen dat vooraf duidelijk te maken, hebben we al onze producten getest en op dvd laten vastleggen. De keuze kan gemaakt worden op basis van de beelden op een groot plasmascherm.”

“Door de eigen import brengen we een uitgebreid en kwalitatief hoogstaand gamma op de Belgische markt. De kleuren zijn helderder, en de boeketten beter gesloten. Veel van onze semi-professionele producten worden zelfs door professionals gebruikt tijdens shows. Tijdens de eindejaarsfeesten kun je dus budgetvriendelijk vuurwerk van een uitzonderlijke kwaliteit in je tuin of op straat afsteken. We geven enkele extraatjes weg tot 31 december: elke klant maakt kans op een skivakantie, een citytrip naar Parijs of vijf meter vuurwerk.”

7b387cbe-5e6f-458d-a6b0-cd673e637f32.jpg

http://www.hbvl.be/Limburg/3580/art...px?art={73533551-F107-4273-802B-2F73816D403E}

Prima winkels!
Was vorige week zondag nog even bij Toon langst geweest, leuk praatje gemaakt en ik kreeg nog veel korting!
Toppie!:)

Back
Bovenaan