[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Beginnen met de mooie spinners van de crash box lekker kleine chaos, daarna de altijd geweldige immortal gold en daarna lekker stampen met de chaos van de Transbomber. Heeft van alles wat, een mooie combo van chaos en kwaliteit!

Ik zou drie boxen tegelijkertijd afsteken. Twee maal de transbomber en de Angry Red Hornet in het midden. Dat wordt de dikste finale ooit!!!

Eerlijk gezegd was ik zo ontzettend onder de indruk van de 4 seasons afgelopen oud en nieuw.

Ik denk dus dat ik de Immortal gold zou schieten, zelfde caliber, heerlijk goud. Hierna de 4 seasons (ja alweer, wat een geweldig blok was dat). Afsluitend 2x transbomber tegelijk!

Erg leuke prijsvraag! Het is toch nog lastig een combinatie te maken uit een selectie van mooie boxen, maar ik ben op het volgende gekomen:

Allereerst wil ik beginnen met de Crash Box , uit persoonlijke ervaringen blijkt deze box de straat op z'n kop te zetten. Een mooie box met een lekker tempo, mooie spinners en effecten heeft op meerdere niveau's. Kortom een spectaculair begin. Vervolgens gaan we over op de Angry Red Hornet. Na al het spektakel van de Crash Box is dit een box waarbij de toeschouwers zich kunnen verwonderen over de mooie rode effecten en de aparte, maar leuke swimming comets. Na deze twee boxen met mooie effecten is het tijd om het brute geweld de lucht in te pompen, namelijk de enige echte Transbomber. Een box die de lucht goed vult en van zichzelf al een spectaculaire finale heeft en dus de aangewezen box om het voorgaande duo af te sluiten. En dan nagenieten van al dat moois! :biertje:

1. Crash box
2. Immortal Gold
3. Transbomber

Allereerst het tempo er lekker inbrengen met de crash box. Hierna de mooie goude palmen van de Immortal Gold en vervolgens de Transbomber als finale.

-Immortal gold, rustig begin en goud
-Event omnium, word dan als wat heftiger en meer kleur en crackling er bij
-Transbomber, heftige finale als afsluiter

Immortal gold om rustig mee te beginnen vervolgens de transbomber om tot slot af te sluiten met de event mine shell mayhem!

Flash of the gods om mooi te beginnen met rammen. Daarna door met een immortal gold voor de mooie effecten. Daarna mooi afsluiten met de transbomber!

We beginnen oldschool met het sierlijke goud in een rustig tempo van de immortal gold. Al jaren een topper. Dan gaan we naar een geweldige nieuwkomer de Event Omnium. Sierlijke waaier met een prachtig tempo. Om vervolgens (afhankelijk van je budget) te eindigen met 1, 2 of 3 Transbombers, die allemaal tegelijk beginnen, net voordat de Omnium klaar is. BAM een volle lucht. Welkom 2020!

#1 Immortal Gold (rustig beginnen met deze topper van afgelopen jaren)
#2 Event Omnium 132's (diverse schietrichtingen en nieuw in 2019, erg benieuwd naar)
#3 Transbomber (afsluiten met het heerlijke geweld van een 2e topper van Rubro)

Eerst de Event four seasons, kleur en afwisseling met een pre-finale
Tweede box is de Immortal Gold, niets trekt zoveel oeh's en ah's als de lucht vol goud
Derde box(en) is de Transbomber, een salute of crackling final is altijd een mooi toetje!

Beginnen met Event Sodom and Gomorrah, deze is al een show opzich!
Vervolgens de Transbomber als hoogtepunt en mooie overgang.
Als afsluiten de Flash of the God's om een kort wat rustiger moment alsnog af te sluiten met een enorme hoogtepunt met een mooie gevulde lucht!

Back
Bovenaan