Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja is heel raar in die webshop maar betekent dat je het minimumbedrag (25e) nog niet bereikt hebt. Dat was het bij mij tenminsteBestellen lukt helaas niet. kan geen betaalmogelijkheid selecteren
Je kan die ook gewoon via de vuurwerktotaal site bestellen met Vathorst als dealerokay.... wie heeft der hammer voor mijn neus weggekaapt!![]()
ook besteld in vathorst rommetje,wanneer moet jij het ophalen.Je kan die ook gewoon via de vuurwerktotaal site bestellen met Vathorst als dealer![]()
Je kan die ook gewoon via de vuurwerktotaal site bestellen met Vathorst als dealer![]()
Zie het nu ook ja, was vanmiddag nog niet zo trouwens toen ik keekdaar dacht ik ook aan maar is ook uitverkocht, denk dat er een capaciteit op zit qua bunkerinhoud?
even rondkijken naar een andere verkooppunt
28e rond 17:00 daarna door naar Arentzook besteld in vathorst rommetje,wanneer moet jij het ophalen.
Oke ik moet al de 28e om 00:01,dacht anders even een praatje maken maar helaas niet dezelfde tijd28e rond 17:00 daarna door naar Arentz![]()
Inderdaad een dikke pluim voor de service van Dave, snel te bereiken op whatsapp en netjes een mail over de fonteinen. Geeft wel erg veel vertrouwen in deze shop, eerste jaar dat ik er heb besteld.
Zojuist hier geweest, aardig personeel en behulpzaam. Kleine bestelling gehaald maar het personeel was even vriendelijk als bij de gasten die met een rolcontainer naar buiten gingen.
Op de parkeerplaats nog een doos ball python gehad van iemand, geen idee wie maar als je dit leest BEDANKT.
Overdag me andere bestellingen maar halen! Fijne dag mensen!