Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht gewoon normale reacties ? Is dat teveel gevraagd ?
Waarom het meteen laten escaleren omdat je zelf een verkeerd conclusie aan mijn vraag verbind.
Nu ga je heel onschuldig doen maar je vraagt eerst of er mensen zich aangesproken voelen om vervolgens een post later te verkondigen dat freaks die prof schieten mede de oorzaak van het "probleem" zijn in jou ogen, om vervolgens weer te zeggen dat je respect hebt voor de genen die daar een boekje over open doet.
Je draait alle kanten op terwijl je zelf de genen bent die conclusies trekt, ik hou niet van mensen met een dubbele bodem en dat is mijn mening.
Heb nog nooit met iemand hier een probleem gehad op het forum, en ik zal de laatste zijn die iemand te kaken wil zetten want die leeftijd heb ik al een tijdje gehad, maar als je op tandvlees gaat zitten dan zeg ik wat ik denk.
Van mijn kant is dat geen escalatie maar ook een conclusie die je zelf trekt.
Nogmaals verkeerde conclusies trekken....
Natuurlijk vind ik illegaal afstekers onderdeel van het probleem. Maar als iemand daar gewoon eerlijk vooruit komt en zijn verhaal doet dat diegene is gepakt etc dan kan ik daar respect voor opbrengen. In het voorbeeld haalde ik al cougar aan die gewoon moedig zijn verhaald vertelde.
En welke conclusie maak ik dan ???
Je loopt met van alles te gooien en begint je reactie uiterste negatief met
"Jij moet haast wel ergens in je leven een afslag hebben gemist"
Daarna nog afsluiten met wat beschuldiging....
Verdient allemaal geen schoonheidsprijs en valt gewoon onder de noemer onnodig provoceren. Je kan ook gewoon op normale manier je ongenoegen uiten of iets vragen.
Wat verwacht je zelf met zon reactie ? Dat er daarnaa nog een normale discussie mogelijk is ? Ergo,
Nogmaals verkeerde conclusies trekken....
Natuurlijk vind ik illegaal afstekers onderdeel van het probleem.
@ laurence. Wat is je hobby? A. Pyro of B. zeiken/bemoeien? Bij antwoord A. Bemoei je met je eigen zaken en geniet van vuurwerk zoals vuurwerk bedoeld is. Bij antwoord B. Bemoei je met je eigen zaken.man man man.... ooja en voor iedereen die hier zijn depressieve gevoelens uit middels de opmerking... "het wordt toch wel verboden" stop met deze hobby en ga kantklossen of koop een aquarium en guppies.... dit is niks voor jullie denk ik. Veel te snel de kop laten hangen en de strijdlust van een natte krant is nou precies wat we niet kunnen gebruiken de komende jaren.... schouders eronder. Geef het goeie voorbeeld, en laat zien dat vuurwerk geen equivalent is van overlast, ergernis en asociaal gedrag, maar juist van een sociaal ding (heb de hele wijk als getuige).... hiermee kunnen we verder en zo gaat het ons lukken. Al zouden we enkel cakes overhouden. Geef nooit op en buig niet voor de grote schreeuwers vanaf de linkerkant. Het tij is kerende. Sorry. Moest dit even kwijt na maanden ergernis in meerdere topics... peace
Jij wilt mij iets te veel van andere weten, en als het te warm onder voeten word glibber je alle kanten op.
Mijn opmerkingen zijn duidelijk en als je het niet begrijpt lees je het nog maar een keer, ik moet je niet en de reden daarvoor moge duidelijk zijn persoonlijker zal ik het niet maken fijne avond nog.
De lontje zijn ind weer aardig kortzal de spanning zijn
Maar je hebt wel eerlijke antwoorden (en reacties) op je vragen gekregen...
Kan je op jou beurt, op de volgende vraag ook een eerlijk antwoord geven?
Stop jij ‘als zijnde gepassioneerde enorme vuurwerkliefhebber’ geheel-en/of per direct, met zelf vuurwerk afsteken in NL, als er in NL een totaalverbod komt?
(Cat1 ff buiten beschouwing laten hé.)
Waarschijnlijk wel omdat ik mij een strafblad niet kan permitteren.
Vandaar ook mijn uitgedragen mening over wat betreft alles wat onze traditie onder vuur zet en mijn eigen inzet om de traditie te behouden.
Dat ik daarbij op de lange teentjes ga staan die anders tegen het prof/illegaal vuurwerk kijken is dan dikke pech voor hen.
Dat een simpele vraag als zodanig provocerend wordt opgevat laat ook zien dat er nog veel moet gebeuren wat betreft de instelling op gebied illegaal hier op het forum.
Waarschijnlijk wel omdat ik mij een strafblad niet kan permitteren.
Vandaar ook mijn uitgedragen mening over wat betreft alles wat onze traditie onder vuur zet en mijn eigen inzet om de traditie te behouden.
Dat ik daarbij op de lange teentjes ga staan die anders tegen het prof/illegaal vuurwerk kijken is dan dikke pech voor hen.
Dat een simpele vraag als zodanig provocerend wordt opgevat laat ook zien dat er nog veel moet gebeuren wat betreft de instelling op gebied illegaal hier op het forum.