Vuurwerkpro youtube kanaal!

het is weer zover dat het einde weer aan naderen is en wat is er mooier dan dat met vuurwerk videotjes te doen! afgelopen jaar weer een hoop video's van producten uit de straat online gegooid dus laat het je helpen bij je eventuele keuze van aankomend oudjaar! Vergeet niet te subscribe zou leuk zijn voor de motivatie om dit jaar nog de 100 subs te behalen!:)

we zitten inmiddels op de 94 subs nog 6 te gaan en het doel voor dit jaar is behaald :D op moment ben ik beizg met cat 1 vuurwerk te uploaden

ook de 100ste sub is inmiddels op het kanaal binnen gekomen! dus we gaan verder naar de volgende stap! iedereen dus lekker blijven kijken en abonneren. Nieuwe videotjes gaan er zeker weer komen alleen ben ik erg druk op moment dus helaas! Er gaat meer komen! zoiezo vanaf 1 januari weer een berg video's van oudjaar het beloofd weer een hoop moois te worden!

als eerste natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2017!

Er is afgelopen jaar natuurlijk weer gefilmd helaas heb ik gezien dat niet alles even goed is gegaan met filmen. We gaan ons best doen met bewerking om er wat van te maken en zolang de voorraad strekt komt er elke maandag een video! Dit jaar proberen om nog meer videotjes te maken voor op het kanaal!

Bedankt allemaal voor het kijken en het gaan kijken naar mijn video's!

ik ga jullie eens om advies vragen.

Afgelopen jaar heb ik vrijwel niks geupload dat wil niet zeggen dat er niks is. Er wordt wel gekeken naar mn video's maar weinig tot geen reacties. Kwaliteit van de video's zit wel goed daar heb ik nooit klachten over gehad maar mijn vraag is zit men wel op zoon straat video te wachten of heeft men liever een video met wat beelden achter elkaar. Ik vind eigenlijk zonden om mijn beelden niet meer te delen maar wil natuurlijk wel dat een ander er ook plezier aan beleefd.

Ik hoor graag wat men hier over denkt en wie weet knal ik dat kanaal volgend jaar wel weer vol

Ik vind zelf compilaties van alleen siervuurwerk+sfeerbeelden het leukste met voorkeur voor productvermelding. Ik selecteer met zoeken wel op hd of hoge kwaliteit en het liefst langer dan 20 minuten.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt:biertje:

Ik vind zelf compilaties van alleen siervuurwerk+sfeerbeelden het leukste met voorkeur voor productvermelding. Ik selecteer met zoeken wel op hd of hoge kwaliteit en het liefst langer dan 20 minuten.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt:biertje:

uiteraard heb ik daar wat aan!

ik ben er niet zeker van maar volgens mij is al het materiaal wat ik heb staan wat niet online is HD of 4K dus dat is geen punt haha. sfeerbeelden ja die heb ik eigenlijk niet. ik gooi een camera neer en zet hem op afstand aan zodra er een cake/box de lucht in gaat. Misschien idee om mee te nemen voor volgende week!

Mijn idee was ooit toen ik begon om eigenlijk gewoon een product database te hebben met video's uit de straat/demo. Iedereen zoekt altijd een straat video ik ook overigens! maar blijkbaar is men daar toch niet zo hard naar opzoek als ik verwacht had haha ik verwacht geen miljoenen kijkers maar iets meer dan 10/15 zou leuk zijn met wat comments om ervaringen en meningen te delen.

Ik denk dat er wel interesse naar is, maar het is een grote vijver waar je in zit te vissen. Ik zit op dit forum, maar ik kende je kanaal nog niet eens.

Ik denk dat je sowieso continue content moet uitspuwen, zodat mensen reden hebben om naar je kanaal te komen. Wellicht eens op internet googlen hoe je een community opbouwt??

En vraag om feedback. Misschien in je filmpjes een oproep doen aan mensen om te reageren. Vragen welke producten ze graag willen zien, teasen...clickbaits etc.

Ik ben altijd wel een fan van een doel stellen : wat wil ik bereiken? als je doel duidelijk is dan kun je starten met hoe ga ik dat bereiken (info vergaren etc) en dan een stappenplan uitwerken.
Mensen komen natuurlijk niet zomaar aanwaaien, dus wat maakt jou anders etc..

Ik vind je filmpjes in ieder geval van prima kwaliteit, dus ik denk dat je meer in de hoek van naamsbekendheid moet zoeken en veel content plaatsen, zodat mensen een reden hebben om naar je kanaal terug te keren!

Ik denk dat er wel interesse naar is, maar het is een grote vijver waar je in zit te vissen.

Wat ATF zegt. Vooral in deze periode van het jaar komen er zoveel vuurwerkfilmpjes online. Je komt er als klein kanaal amper tussen. Op het moment dat een kijker vuurwerk op youtube intypt verschijnen eerst alle grote kanalen en trending video's. Als je wil opvallen met je kanaal moet je uniek en "gek" zijn en hopen dat het wordt opgepakt.

Wat betreft straatfilms, deze vijver is ook al groot. Als ik kijk naar bijvoorbeeld je filmpje Pangu Yellow River, dit product bestaat al een paar jaar en dus zijn hier ook al meerdere straatfilms van te vinden. Op het moment dat een standaard vwliefhebber gaat zoeken op Yellow river straatfilm, zullen eerst de video's verschijnen die het vaakst bekeken zijn. Normaal gezien zou jou filmpje redelijk onderaan staan waardoor mensen hem niet vinden. Opzich wel logisch dat het zo werkt.

Als je wil de je meer bereik hebt moet je samenwerkingen zoeken of je content meer delen op andere platforms.

Back
Bovenaan