Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Hier zou ik het zo doen:
- De vier mooiste schiet ik achter elkaar per stuk
- daarna twee keer twee verschillende boxen waarvan ik de ander al heb geschoten, naast elkaar
- en afsluiten met de vier nog niet geschoten boxen in W Shape

Ik zou ouderwets gaan fakkelen denk ik, rustig aan beginnen met 1 stuk, daarna 2 tegelijk, dan 3 stuks om lekker op te bouwen en dan als klapstuk 6 tegelijk! Heerlijk, ik hou van chaos!
Dat zal de buurt wel kunnen waarderen, zeker omdat ik vrijwel alleen stook..

Ik zou er om te beginnen een paar aan m'n buurjongen geven. 't jochie is compleet vuurwerkgek en spaart het hele jaar om een paar mooie potten en pijlen te kunnen kopen, dus die sponsor ik dan graag een beetje. De rest zou ik in V- (of misschien zelfs W-)shape schieten.

Ik begin met eerst alles 1 keer In I-shape en daarna 6 at once in een hele lichte w-shape!

Als eerste de Europa Star
Als tweede de Calypso Star
Als derde de Atlas Star
Als vierde de Pandora Star
Als vijfde de Telesto Star
En als zesde de Titan Star!

Per twee vanaf 2 posities, Positie A en C. En dan in het midden op positie B bij regel 2 opvullen met een sunbeam van evo, bij regel 4 met de storm chaser van underground en bij regel 6 2x de titanium salute 72sh van evo.

2x Atlas star
2x Pandora star
2x Europa star
2x Telesto star
2x Titan Star
2x Calypso Star

Ik zou ervoor kiezen om het lekker op te bouwen!

Dus eerst 2 'normaal', dan 4 'normaal' en als finale 6 stuks in V shape!:yes:

Ik zou het mooi opbouwen.
Eerst 2, dan 4 en dan 6 als finale.
1. 2x Titan Star
Omdat deze rood en groen heeft en ook nog crackling is het een mooi stand alone.
2. 2x Europa Star
2x Calypso Star
Beiden hebben mooie palmen en een bijzondere paarse kleur.
3. 2x Atlas Star
2x Telesto Star
2x Pandora Star
Crackling, strobe en palm effecten met verschillende kleuren komen met deze 3 samen als 1 grote feest-finale! Gegarandeerd een Buurtknaller!!!

Deze vorig jaar gehad, regelrechte toppers wat mij betreft!
Hoe ik ze zou schieten...
Ik hou er van om zo lang mogelijk te genieten, maar ook wel van flink spektakel in de straat. Ik zou er een mooie projectje met een opbouw van maken: eerst 6 enkele na elkaar, daarna 2 tegelijk en als finale 4 tegelijk in V-shape!

Back
Bovenaan