Vuurwerk in brievenbus gegooid: hond en baasje gewond

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een hond en zijn baasje zijn woensdagavond in hun woning in Urmond gewond geraakt nadat onverlaten vuurwerk door de brievenbus hadden gegooid.
Het vuurwerk werd rond 23:00 uur door de gleuf van een brievenbus van een woning aan de Graetheidelaan gestopt.

Gewond
De bewoner en zijn hond zijn daardoor gewond geraakt. Volgens de politie waren er ook twee kinderen in de woning aanwezig. Zij bleven ongedeerd.

Getuigen
Wie het vuurwerk naar binnen heeft gegooid, is niet bekend. De politie heeft een getuigenoproep op Facebook geplaatst.

https://www.1limburg.nl/vuurwerk-brievenbus-gegooid-hond-en-baasje-gewond

Ja of hond en baasje voor de voor deur liggen raar verhaal maar goed ze doen ales voor verbod he die gasten

Ja of hond en baasje voor de voor deur liggen raar verhaal maar goed ze doen ales voor verbod he die gasten

23.00 is wel een tijd dat veel mensen nog voor het slapen gaan, met de hond uit gaan. Dus waren zij misschien in het halletje aanwezig ?

Als er bij mij om 23 uur wat door de brievenbus gaat ga ik ook kijken, en ik kan me voorstellen dat de hond daar ook op reageert, dus zo vreemd is dat niet. Jouw reactie is vreemder wat mij betreft.

Als de dader( s ) gepakt worden, wat voor straf krijgen ze dan?
Straf voor zware mishandeling of poging tot doodslag. Als het zwaar vuurwerk is vind ik optie 2 een terechte straf....

Dit soort stommiteiten wordt gedaan door dezelfde slag personen welke een man van 64 neer steken die aan het pinnen is. Pauper volk.

Het blijft knap als je vuurwerk in zo,n smalle brievenbus kan gooien. Klopt dus ook niet, aansteken en door de brievenbus proppen lijkt mij beter te doen.

Back
Bovenaan