[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

De Transbomber is een beest, en het is gaaf om ze in V-shape als finale te schieten. Meters en meters breed de hele lucht vol met overweldigende crackling en palm. In 18/19 was het mijn finalestuk, supervet.

Voorafgaand aan 2 TB in V zou ik de volgende Rubro boxen schieten:

1. Crash Box (of liever 2 x in V)
2. Mine Shell Mayhem
3. TB in V shape

Op deze manier lekker heftig en snel openen, effecten uit de Crashbox terug laten komen met de Mine Shell Mayhem en dan de fik er in en de waaiervorm van Mine Shell Mayhem voortzetten met TB inV.

Ik zou eerst beginnen met "Event thunder and roses" aansluitend "Event gates of detonation" en als finale 2 keer de "Transbomber" tegelijk

Een immortal gold om te beginnen voor het sierlijke, daarna de primal instinct die nog even verder gaat met het sierlijke om vervolgens op het einde alle salutes all at once eruit te schieten en als finale de transbomber

Laatst bewerkt:
Ik zou beginnen met de 4 Seasons, een lekkere rambak om de aandacht te trekken van de buurt en direct vanaf het begin de toon te zetten. Daarna de klassieker Immortal Gold voor het sierlijke goud en een rustig element in de show. Hierna zal ik afsluiten met de Transbomber als finale, deze box klapt met een heerlijk tempo door om vervolgens de laatste cake all at once de lucht in te jagen voor een spectaculair einde. Chaos gegarandeerd!

Hierbij mijn creatie:

1: ANGRY RED HORNET
2: CRASH BOX
3: TRANSBOMBER

We beginnen met de Angry Red Hornet, mooi als opbouw en de Red Ghost en Swimming Comets effect combineert heel goed met de Transbomber die als laatste komt.
Als 2de box de Crash Box, perfect voor tussenin met zijn gouden spinners.
Als 3de natuurlijk de topper van een Transbomber. Hier is verder geen uitleg voor nodig :thumbsup:

Maar duimen op deze prijs, de Transbomber staat nog op het verlanglijstje voor dit jaar:shy:

Ik vind dat die Transbomber al aardig op zichzelf staat ;) Maar met een Cubic Thunder erna en een Crash Box op het eind kunnen m’n buren maar beter meteen inpakken...

Om eerlijk te zijn hebben we al 2 jaar geleden de transbomber gemengt met de crashbox. Vond het erg orgineel zeg:D
We gaven een showtje weg dat jaar en iemand begon de heletijd over de transbomber, zo mooi vond die het :) eerlijk gezegd hebben we hem niet dit jaar. Hij is zeker mooi en de burst is ook goed. Snap dat die zo geliefd is.
Maar mijn ultieme combi zal zijn

Zero tolorance voor het rustige begin
Transbomber en crashbox gemixt met elkaar voor de ultieme combi

Voor de gene die me niet geloven :p

Succes iedereen:)

Thx vuurwerk crew & Rubro

Laatst bewerkt door een moderator:
De transbomber combineren met de Palm beach powerbox 2.0 en Sodom and Gomorrah. Starten met de palm beach box, hierna de sodom and gomorrah; dan bij de 3e compound van de sodom de transbomber mee laten lanceren voor een te gekke finale.

Pfff, eerst zou ik beginnen met de Event flash willow power box no1 (mooie I-shape). Daarna gelijk de Event thunder and roses W-shape. Daarna afsluiten met 2 transbombers in V-shape.

Geen idee of dit al gepost is (19 pagina's) maar de beste combo voor de transbomber is: de transbomber!
Gewoon lekker 4X rammen en hopelijk vallen alle 4 de finales samen! pure chaos. V-shape voor maximaal genieten

Om te beginnen zou ik de Event Palm Beach Power Box no.2 doen, daarna de Gold Medals en de Transbomber om mee af te sluiten als finale.

Laatst bewerkt:
Angry Red Hornet en Immortal gold zou ik met de Transbomber combineren.
Te beginnen met de Immortal gold, een oude gouden(letterlijk en figuurlijk) klassieker en wisselend tempo. Aansluitend de Angry Red Hornet om in goud thema te blijven maar met rode tint welke ook in de Transbomber terugkomt. Daarnaast wordt het tempo flink opgebouwd door de salvo´s. Tot slot de transbomber die het plaatje afmaakt en opbouwt naar een heftige finale van crackling, crackling en nog eens crackling.

Ik zou beginnen met de primal instinct, dan halverwege de immortal gold en halverwege de immortal gold de transbombers in korte periode achter elkaar afsteken.

Hierdoor eindigen met de chaos van de transbomber ;-)

1. Immortal Gold - Starten met een van de mooiste blokken op de Nederlandse markt. De aandacht wordt hierdoor zeker getrokken.
2. Angry Red Hornet - Het publiek even laten ''bijkomen'' met speciale ghost en comet effecten.
3. Transbomber - De toeschouwers in volle verbazing achterlaten door af te sluiten met deze absolute rambak!

Back
Bovenaan