Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Fijne prijsvraag wederom!

mocht dit karton deze kant opkomen, dan gaan ze alle twaalf tegelijk in een waaier van zes breed.

Ik zou 2-2-2-6 schieten eerst zelfde effecten per 2 om vervolgens chaos te creëren met de complete 6 tegelijk! Gegarandeerd succes in de straat!:handsup::handsup:

Wat een geweldige actie!

Mijn assortiment is dit jaar niet heel uitgebreid vanwege dure feestjes in Amsterdam.

Met één Mega 6-star assortiment zou ik vier cakes los schieten. De laatste twee cakes (telesto star en europa star) mogen gezamenlijk de lucht in!

Met twee assortimenten zoals in deze actie zou ik de aantallen simpelweg verdubbelen. Alle cakes per 2 en als afsluiting van de avond 2x telesto star gecombineerd met 2x europa star. Fantastisch!

Ha, mooie actie! Ik zou de cakes per drie bundelen (en sequentieel doorlonten).
Dan heb ik dus 4 pakketjes die ik door mijn 4 kinderen zou willen laten afsteken. Op vier posten (ongeveer 10 meter ertussen). In mijn hoofd is dit al een succes :handsup:

Toffe actie!

Ik zou ze, met uitzondering van de crackling finale, per twee afsteken:

1x Calypso Star met 1x Telesto Star
1x Pandora Star met 1x Europa Star
1x Europa Star met 1x Calypso Star
1x Pandora Star met 1x Telesto Star
Finale:
2x Titan Star met 2x Atlas Star

Ik zou 3 keer 2 stuks tegelijk in de vooravond schieten met de kids. De andere zes om 12 uur, waarbij ik er 2 keer drie tegelijk zou doen.

Dikke show mego 6 Star assorted

Dikke show mego 6 Star assorted

Wat een luxe als je de straat mag trakteren op een super dikke show!
Persoonlijk vind ik de cakes al dik genoeg om ze allemaal 1 voor 1 te schieten, ze zijn niet voor niets tot "cakes van 2018" uitgeroepen.

Maar ik heb alle cakes nog eens bestudeerd en ik zal ze als volgt afschieten. zowel in I als in W shape. Ik denk dat op deze manier alle effecten mooi in balans tot zn recht komen.
Mocht ik ze winnen, dan zal ik deze opstelling bouwen, filmen en natuurlijk hier posten!

Enjoy!

unnamed.jpg

Eerst 1 I-shape, dan 3 W-shape en dan 8 tegelijk in W-shape met 2 cakes links, 4 cakes in het midden en 2 cakes rechts.

Geweldige actie zeg! Lijkt me erg tof om te winnen.

Ik zou deze op de volgende manier schieten:

2 x Europa Star in I-Shape
2 x Pandora Star + 1 x Calypso Star in W-Shape
2 x Telesto Star + 1 x Calypso Star in In W-Shape
2 x Atlas Star in + 2 x Titan Star in W-Shape

Op deze manier bouw je het tempo en de shapes op. Daarnaast begin je met mooie kleurrijke effecten en werk je naar een finale toe door 4 crackling cakes tegelijkertijd te schieten! Succes gegarandeerd :D

Back
Bovenaan