[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik zou toch gaan voor:
Immortal Gold
Event 6 Elements

En dan daarna afsluiten met de transbomber :)

Ik zou voor 2 boxen gaan met een iets lager tempo, omdat die 2 Transbombers tegelijk een geniale finale zijn!

Ik kies voor 6 Elements als eerste en daarna Event Gates of Detonation, omdat ik dat ook een vette box vindt. Daarna als finale dus 2x Transbomber.

Event immortal gold en de 4 seasons

Ik zou beginnen met de event immortal gold om de lucht de vullen met goud, dit blijft 1 van mijn favorieten en heeft een tempo welke goed bij deze box past
Voor iets meer tempo en variatie vuur ik dan de 4 seasons af welke ook al jaren een meerwaarde is in menig collectie!

En als laatst zal ik 2x de transbomber inzetten als finale om de lucht te vullen met dit heftig geweld:applause:

Als eerste de crashbox met z'n spinners en hoog tempo. Daarna de Transbomber met een kleine pauze en zijn uitstekende finale. Om daarna met de Powerbox no.1 het tempo hoog te houden en met enkele mooie Salvo's de chaos compleet te maken en de show af te sluiten.
1. Crash box
2. Transbomber
3. Event flash willow Powerbox no.1

Ik zelf zou beginnen met de 6 elements. Dikke klappen en lange tijdsduur.
Aandeel goud ook al mooi groot. Gevolgd door een versnelling van de 4 seasons en de transbomber als rammende afsluiter. Een prachtige show die ook nog eens een prima tijdsduur heeft.

Het blijkt maar weer: de oudgediende laten zien hoe het moet ; - )

2x de immortal gold, rustige schitterende box, gevolgd door 2x de transbomber, heerlijke cracklingbox om mee af te sluiten

Beginnen met de 6 elements gevolgd door een vol gouden lucht met de immortal gold en als afsluiter de rammer van een transbomber! :handsup:

We beginnen met de Ultimate Mythology Box. Daarmee creëren we een redelijk lang durend spektakel met een fraaie afwisseling. Vervolgens gaat de Angry Red Hornet de lucht in. Deze geeft een heel ander effect dan de eerste box, zodat variatie gegarandeerd is. Als afsluiter gaat de Transbomber dan het luchtruim kiezen! Deze continue crackling wolken weten de aandacht goed vast te houden, en de box heeft een finale die de twee voorgaande boxen overtreft!

Toch een verrassend lastige vraag.
Ik denk dat ik begin met een Immortal Gold, dan een Transbomber en dan een stap omhoog naar zijn grote broer de Transbomber Champions Edition. Lekker up-tempo zullen we het noemen haha

Dus;
1.Immortal Gold
2.Transbomber
3.Transbomber Champions Edition

Event immortal gold, daarna de event 4 seasons en tot slot de transbomber (2x). - beginnen met een 'gouwe ouwe' en daarna rammen op tempo met de 4 seasons en de transbombers. Chaos in de straat!

Immortal gold. Sierlijk met goud beginnen.
Gates of detonation. Lekker rammen.
Transbomber 2x. Ultimate chaos om af te sluiten!

- crashbox
- 4 seasons
- transbomber

Beginnen met chaos, dan een sierlijk momentje rust om weer op te bouwen naar geweld.

Ik heb deze boxen al diverse keren in het topic voorbij zien komen, maar ook ik ga voor deze klassiekers:

1. Immortal Gold
2. 4 Seasons (cake volgorde BCAD)
3. Transbomber

Eerst rustig beginnen met de Immortal Gold, waarna het tempo langzaam wordt oogeschroefd door de 4 Seasons. Schietvolgorde BCAD, voor een mooie opbouw. Nadat cake D de lucht heeft volgepompt met dragon eggs, kan de Transbomber het afsluiten met flink wat crackling geweld.

Voor mij is de beste box die bij de transbomber past de transbomber zelf.

Dit jaar steek ik de transbomber champions edition af, met daar achteraan 2 transbombers. En meer kan natuurlijk altijd :D

1. Event Shock Block
2. Event Immortal Gold
3. De Transbomber (of 2 zoals ik hier veel zie, maar is denk ik niet de bedoeling?)

Op deze manier is er een mooie opbouw en met elkaar opvolgende effecten. Fijne opening, redelijk rustig middenstuk en vol gas rammen op het laatst!

1- Transbomber Champions Edition
2- Transbomber
3- Event Super-G 5000

Transbomber 2 jaar achtwr elkaar gehad en wat een box is dat zeg:applause:
Dit jaar de transbomber champions edition besteld, ben benieuwt hoe die het gaat doen in de straat..
De event super-g 5000 staat ook nog op het lijstje dus wie weet:tongue2:

Back
Bovenaan