Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

3x2 dezelfde in de vooravond, vervolgens 2x2 dezelfde cake savonds om vervolgens 2x1 dezelfde tegelijk. Lang genietend ven erna vol gas.

Kom maar op met het karton?:yes:

Hele dikke actie weer dit!

Ik zou ze per 2 schieten en dan overlappend het hele setje. Dus eigenlijk 6 x 2 dezelfde cakes. En dan lekker in de vooravond :)

Wij wonen in een rijtje van 6 huizen, ik zou ieder huishouden 2 cakes geven om om 18:00 tegelijk voor op de straat af te steken. Een muur van vuurwerk over 30 meter:handsup:

Hoe zou ik ze aantsteken? Natuurlijk volgens de beschrijving..

1. Vuurwerk brilletje op
2. Op vlakke grond zetten
3. Aansteken met gestrekte hand
4. Prachtige cake aanschouwen op 6 meter afstand..

Herhaal bovenstaande 12 keer

:angel: :devil:

Eerlijk is eerlijk maar wanneer ik deze zou winnen dan steek ik ze gewoon lekker één voor één af. Het zijn allemaal stuk voor stuk sierlijke cakes en is zonde om ze

A) te snel af te steken en
B) dat het een warboel wordt waardoor de cakes niet tot zijn recht komt.
C) Je geniet op deze manier toch echt wel veel langer van al het moois in de lucht!
D) Ik zou een set tot volgend jaar bewaren, dubbel lang plezier. :D

Vette actie!

Mijn volgorde zou zijn:

- 2x Europe Star (Tegelijk)
- 2x Calypso Star (Tegelijk)
- 2x Pandora Star (Tegelijk)
- 1x Titan Star + 2x Telesto Star (W-shape)
- 1x Titan Star + 2x Atlas Star (W-shape)

ik zou hem om 00.00 uur schieten per 2 keer dezelfde cake achter elkaar doorgelont zodat je gegarandeerd spektakel hebt in de straat.

Het lijkt mij supervet om ze zo breed mogelijk door de hele straat te knallen dus ik zou het als volgt doen:

Ik maak van 12 cakes 6 setjes van 2 stuks, per setje hetzelfde effect.

Daarna neem ik 4 setjes mee naar de twee grootste pyro-verslaafde buurmannen en vraag of hun mij willen helpen met een "wall of Mega-6 fire" die boven de hele straat knalt :D

Om 17.55 staan we elk met een setje zon 50 meter van elkaar af, gezamenlijk aftellen net voor 18.00 van 10 naar 0, dan alle drie tegelijk aansteken. Een vette opening en de hele straat zal meegenieten, 150 meter breed de lucht vol pompen !

En om 02.00 doen we dit gewoon nog een keer met zn 3en, met de andere 3 setjes als afsluiting :blink:

Geniale actie. Daar projecten altijd veel centen kosten en ik dus meestal alles los stook, zou ik hier een vet project van maken! :D

1. 1x Atlas Star (goud crown crackling)
2. 1x Calypso Star (blauw en rode willow) + 1x Europa Star (red with golden willow) ~ V-shape
3. 1x Calypso Star + 1x Europa Star + 2x Telesto Star (green to red with golden willow) V-shape telesto aan buitenkant
4. 2x Pandora Star (blink to crackling willow) schietvorm V + 2x Titan (Crackling plus gee groen) V + 1x Atlas I

Ik heb ze afgelopen jaar ook gehad, per 2 tegelijk zou nog mooier zijn, dan kies ik van mooi naar mooist:

Titan Star x2
Calypso Star x2
Atlas Star x2
Pandora Star x2
Europa Star x2
Telesto Star <3 x2

Ik houd het lekker simpel en schiet ze per setje van twee, volgorde is daarbij voor mij totaal niet van belang.

Back
Bovenaan