[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

bassie1978

VWC lid
Aangezien jullie Rubro Vuurwerk als beste importeur hebben gekozen wil Rubro iets terug doen voor jullie. In samenwerking met Rubro Vuurwerk hebben wij een winactie opgesteld waarmee een hele dikke prijs te winnen is!

Wij mogen een karton Transbomber weggeven onder alle deelnemers; hoe kan het ook eigenlijk anders? :wink:

Prijs: 2x de Transbomber t.w.v. € 198,00

Het vuurwerk kan je bij een verkooppunt van Rubro Vuurwerk op 28, 30 of 31 december 2019 in de winkel afhalen.

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze winactie, het antwoord is makkelijk, want jij beslist wat het goede antwoord is! Om tot de winnaars te komen, zullen wij onder alle geldige inzendingen een winnaar trekken via een online nummer-rotator die random een nummer eruit pikt die dan staat voor het postnummer. Zorg dus dat je na 24 december klaar zit om jouw gegevens door te geven als je gewonnen hebt!

Regels:

Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden gepost
  • Rubro Vuurwerk beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • het overhandigen van de prijzen wordt in overleg met Vuurwerkcrew.nl en Rubro bepaald
  • medewerkers van Rubro Vuurwerk zijn uitgesloten van deelname
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

De winactie:

Welke twee boxen van Rubro passen volgens jou perfect bij de Transbomber (en waarom) en in welke volgorde zou jij die af willen steken?

Hoe in te zenden:
Simpel! Post jouw antwoord in dit topic.

Hoe lang loopt deze winactie
Deze winactie loopt van 15 december 2019 t/m 24 december 2019 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 25 december 2019 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en de winnaars benaderen wij per pm.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze winactie!
Wij danken Rubro Vuurwerk voor hun medewerking aan deze winactie en het ter beschikking stellen van de prijzen.

Privacy
Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens op te geven. De hebben wij nodig om de winnaar(s) bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij GMAIL. Nadat de prijsvraag is verlopen en de winnaar(s) bekend is/zijn, worden de e-mails direct verwijderd uit de e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.

Primal instinct,transbomber champion edition en daarna de transbomber

Mooie goudbak met dikke finale naar een hele dikke rammer en dan naar de transbomber het hoogtepunt.

ik zou eerst beginnen met 1 van de transbomber
en dan de cubic thunder
daarna de angry red hornet
en als laatst de overgebleven transbomber de lucht in jassen :)

leek me wel een goede volgorde

bedankt voor de give away @rubro

Crash box daarna primal instinct en als finale 2x de transbomber.

Rustig beginnen en volgas door naar het einde!

We beginnen met een event 6 elements, deze zit al jaren in de collectie en blijft een topper. Goede afwisselingen in tempo en salvos. Grote boeketten die goed blíjven hangen.

Dan gaan we over op een Omnium. Dit is een nieuwe box maar de op de filmpjes vind ik deze goed overkomen, leuke salvos en shapes komen er in terug en grote boeketten met harde burst.

Daarna 2 x transbomber in V shape, wat moet ik hier nog over zeggen? Dat word CHAOS! Ik vind de transbomber de perfecte finale boxen, na al die jaren zorgt deze nog steeds voor vragen of die legaal was? dat zegt genoeg!

Dus:

Event six elements
Omnium
2x transbomber in V-Shape.

Beginnen met de Immortal Gold, een topper die al jarenlang erg goed is. Mooie gouden palmen kunnen veel mensen waarderen.

Vervolgens de Transbomber, gave bak die zich al bewezen heeft! Vervolgens sluit zijn grote broer af: Transbomber Champions Edition. Een waardige finale met harde knallen en veel spektakel :thumbup:

Een show waar je U tegen zegt! :handsup:

Ik zou beginnen met de event immortal gold,
daarna het tempo omhoog met de crash box en dan keihard eindige met de transbomber!

2 boxen die perfect bij de transbomber passen.... Dat is een beste uitdaging! Ik zou de Transbomber sowieso als finale inzetten, want het is een perfect finaleblok.

We beginnen rustig, met een sierlijke, opbouwende box. De Immortal Gold is perfect om de show te beginnen! Dikke bursts en prachtig goud.

Daarna compleet-show Flash of the Gods. De dikke tempo-wisselingen, bizarre hoeveelheid aan effecten en dikke salvo's leiden de finale in. Allicht zijn de 30mm boeketten van Flash of the Gods iets dikker dan die van 25mm Transbomber, maarrrrrr omdat de transbomber zo hard ramt, lijkt me deze 3 boxen bij elkaar een hele dikke show!

Mooie actie, thx Rubro en VWC voor het mogelijk maken!

Als ik alleen naar de boxen kijk die op dit moment nog in de handel zijn, zou ik gaan voor de volgende 3:
1. Event flash willow power nox
2. Event box 4seasons
3. De transbomber.

Beginnend met de event flash willow power box, een cake met sierlijke effecten en toch een rap tempo. Niet te grof beginnen, maar het moet ook niet te lang duren vandaar deze box. Heeft raakvlakken met de transbomber door de verschillende schiettempo's, een mooie opmars naar deze transbomber.
Hierop aansluitend de event box 4 seasons. Voor mij persoonlijk de eerste cakebox die ik had, 2 jaar terug weer en dit jaar weer besteld. Een echte gouden ouwe, alleen dan wat minder goud dan in die andere goude oude. :wink:. Het liefste zou ik dan met cake 1 van de event box eindigen. De felle groen rode kleuren die rap de lucht in gaan. Een mooie opstart van de transbomber, als laatste. Wantja, dat blijft een van de, zoniet het beste finalebakje op de markt.

Rustig beginnen met de Immortal Gold, vervolgens het goud thema doorzetten en het tempo opvoeren met de Primal Instinct en dan als afsluiting de georganiseerde chaos van de prachtige Transbomber.

Applaus en gejuich van de toeschouwers als toetje.

Tja, dit is wat je persoonlijk graag wilt... Zelf zou ik kiezen voor een box welke het publiek lekker wakker schud (maar niet te, gewoon om in de stemming te komen). Dan kun je het beste doen met de Cubic Thunder (heb ik zelf ook dit jaar) 2 X, naast elkaar om vervolgens over te gaan op het giga geweld in de lucht van de 2 transbombers, deze natuurlijk in V-shape om de hemel compleet gek te maken...:handsup:

Eerst beginnen met een lucht vol goud met de Immortal Gold, daarna het tempo iets opvoeren met de 4-Seasons en met als afsluiting het geweld van de Transbomber.

Dé altijd presterende klassiekers samen met dé trendsetter van moderne agressieve boxen.

Wow het regent prijsvragen op VWC! En wat een ontzettend toffe prijs om te winnen. Voor mijn gevoel gaat de Transbomber leuk samen met de Event Omnium & Primal Instinct. We beginnen de met de Primal Instinct voor een mooie tempo opbouw, dan lekker gas geven met de Event Omnium om uiteindelijk met de Transbomber tot een hoogtepunt te komen. Succes allemaal! :D

Immortal gold , mooi goud om mee te beginnen in niet een te hoog tempo, 4 seasons mooi meerkleurig met hogere snelheid, transbomber als knallende finale!

Beginnen de show met een Event zero tolerance LTD box,daarna volgt de Primal Instinct,en dan als finale,2x de Transbomber.

1- Immortal Gold
2- Transbomber
3- Transbomber Champions Edition

Ik zou beginnen met de immortal gold om een rustige opbouw te krijgen, vervolgens wat tempo maken door de Transbomber te schieten en als afsluiter de grote broer de Transbomber Champions Edition als knallende finale! :cool::thumbsup:

Ik zou beginnen met de Angry Red Hornet overlappend naar de Event Omnium 132's
en als afsluiter de Transbomber.

Angry red Hornet
Event Omnium 132's
Transbomber

Weer zo'n top prijsvraag! :)

Ik zou deze schietvolgorde aanhouden:
Crash Box
Immortal Gold
Transbomber

Leuke actie weer! De Transbomber wordt natuurlijk de finale.

Ik zou beginnen met een klassieker, oftewel de Event Immortal Gold, sierlijke goud boeketten in I shape.
Om vervolgens over te gaan naar een nieuwe box namelijk de Event Omnium, hierbij de afwisselingng In shape en kleuren (groen/rood) waarbij De laatste box dus de Transbomber is die het rood doorzet met een spectaculaire finale

Back
Bovenaan