Strasse Sensation

Rico

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Strasse Sensation
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 196
Effectomschrijving: 1x aansteken! 196 schots compound box, 2 kilo kruit, een waar spectakel met effecten zoals, gekleurde glitter, sterren en prachtige willow effecten. Ultiem!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 89,95 euro

826.1509633316.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze miste ik nog. Viel me al op bij de Cafferata demo. Lekkere rammer en behoorlijk effecten voor het aantal grams per schot. Verder een mooi label en een lekkere naam:D Nu zelfs voor 67,50 euro te krijgen.

Prijs van 67,50 valt wel dan reuze mee zeg. Als die in het echt ook zo presteert heb je toch iets leuks voor weinig te pakken.

De productvideo laat een compleet andere box zien. Geen mines meer, haperend tempo, en veel kleinere effecten. Bijzonder!

Het valt mij dan wel mee dat ze deze versie als productvideo hebben gekozen en niet die van de demo.

Vanavond is deze in Den Haag geschoten.
En ik heb hem gefilmd in 4K

Zeker geen aanrader :no: Plopjes, scheve boeketten, saaie effecten, ongeïnspireerd. Niets bijzonders.

Dit is mijn ervaring met de Strasse Sensation:

De uitwerkingen zijn niet super groot maar er zit wel zoals op de eerdere films een mine onder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Doordat deze zo lafjes begint steekt het einde nog beter af. Eigenlijk best wel een aanrader als die ergens in de uitverkoop is.

Beter de DA WEI DETONATOR van mania kopen weet je zeker dat de burst beter is

cafferata moet hier op de vingers mee getikt worden, kan toch niet , die slappe hap zooi , gewoon oplichting dit

Back
Bovenaan