Politie treft vuurwerk aan in kluisje op middelbare school

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De politie heeft gisteren op het JTC en Da Vinci College in Roosendaal een onaangekondigde controle van kluisjes gehouden. In één kluisje werd vuurwerk aangetroffen. Dat meldt Politieteam Roosendaal op Facebook.

Op het JTC en Da Vinci College zijn gisteren door agenten twee onaangekondigde controles van de kluisjes gehouden. Dit gebeurde op verzoek van de scholen in samenwerking met de politie.

Tijdens de controle werden er voornamelijk stinkende sportschoenen en geschimmeld eten aangetroffen. Toch werd er in één kluisje licht, categorie 1, vuurwerk aangetroffen. De betreffende school zorgt voor een passend vervolg voor het aantreffen van dit vuurwerk. "Wij hebben tevens ook meerdere hele nette kluisjes aangetroffen. Wij zijn tevreden over deze resultaten! Top!", aldus het politieteam.

https://www.internetbode.nl/regio/r...vuurwerk-aan-in-kluisje-op-middelbare-school-

goed gedaan agenten, jullie hebben dit zware maar ook gevaarlijke vuurwerk van de straat gehaald.

daar gaan nog meer belasting centen voor een beetje vuurwerk

Had op zijn minste die hele school ontruimd en iedereen naar huis gesturd, zeer slecht aangepakt door de politie.

"Wij hebben tevens ook meerdere hele nette kluisjes aangetroffen. Wij zijn tevreden over deze resultaten! Top!", aldus het politieteam.

Goed gewerkt pik, nu serieuze dingen doen. Man man man, goed dat die controles worden uitgevoerd op middelbare scholen maar dit artikel schreeuwt komkommerjournalistiek

Haha wat een leuk bericht! Ze hebben bij ons op school vroeger ook eens kluisjes controle gedaan. Nou wat een klote klus voor die politie, want sommige kluisjes meurden als een gek haha

Goed gewerkt pik, nu serieuze dingen doen. Man man man, goed dat die controles worden uitgevoerd op middelbare scholen maar dit artikel schreeuwt komkommerjournalistiek
Ja deze is echt te erg, zo treurig dit. Normaal ben ik niet zo van het propaganda roepen maar dit gaat wel echt ver. Ik heb gewerkt bij een bedrijf dat o.a. schoolkluisjes van sloten voorzag en ik heb heel wat kluisjes van binnen gezien. Daarom vind ik het heel vreemd dat er hier alleen over vuurwerk gesproken wordt (en dan ook nog cat1, wat een grap) en niet over wiet o.i.d. en vooral massa's lachgaspatronen. Als ze verder niks hebben gevonden is dit wel echt de braafste school van Nederland

Back
Bovenaan