Samenwerking met Sven&Koen

ja, dan weten we tenminste hoe een karton knetterlinten klinkt als het in 1x wordt aangestoken.
of thunderkings die over de straat gaan.

Dat is ook wel weer waar ja!

Maar zonder gekkigheid hun laatste video was ook niet zo erg. Maar ik heb de video alleen van het begin gezien... Ik zal vanavond later even verder kijken.

Hier gaat het dus echt fout. Want dit is gewoon handel met vuurwerk buiten de toestaande tijd. Door al die smoesjes prik je zo door heen. Duitsland gereden, vergunningen. VWT is alleen bezig met hun eigen winst.

Spolette:

Enzo knol was ook een fout wat mij betreft. Je hoort zeker als je importeur bent een goed voorbeeld te geven.

Afgezien het feit dat er eventueel dingen zijn gebeurd welke een importeur niet/mag hoort te doen, blijf ik bij mijn punt dat het een slimme zet is van Vuurwerk Totaal. Bewijs maar dat de cake's werkelijk zijn meegegeven en niet al in de handen waren van die 2 jongens.. productiejaar is tenslotte ook 2018 zie ik op het karton staan.

Of het ook werkelijk is opgenomen in Duitsland speculeer ik niet graag over, oordelen zonder context schiet je (vooral op VWC) niks mee op. Maar mij lijkt die kans ook niet groot inderdaad.

Daarnaast denk ik dat enkele klagende mensen in een topic op VWC, afgewogen tegen de omzet door deze promotie, Vuurwerktotaal weinig doet.

Enzo knol was ook een fout wat mij betreft. Je hoort zeker als je importeur bent een goed voorbeeld te geven.

Ja dat was zeker een fout!

Maar ook in deze kwestie weten wij (volgens mij) niet wat Broekhoff destijds wel en niet heeft afgesproken. Wie weet zijn er weldegelijk regels afgesproken maar zijn deze simpelweg niet gehandhaafd.

Naar mijn mening wordt er hier altijd heerlijk snel (negatief) gespeculeert over vanalles, zonder enige bron of context te hebben.

Is een gedragscode voor sponsoracties van YouTubers niet een idee? Vanuit het BPN ofzo.
Nu Sven en Koen niet meer stunten worden de video's alsnog best goed bekeken, dat laat maar weer zien dat ook normaal afsteken publiek kan trekken en stunten met vuurwerk wil je sowieso niet aan je merk gekoppeld hebben.

Youtube generatie, volgens mij worden die kanalen veel bekeken door mensen van 12-16. Kan gebeuren natuurlijk gezien veel mensen tegenwoordig een smartphone hebben...

Er zijn binnen 5 uur al 12.000 reacties op de Instagram post van vuurwerktotaal... Dat gaat hard

Laatst bewerkt:
Er zijn binnen 5 uur al 12.000 reacties op de Instagram post van vuurwerktotaal... En dit is bijna allemaal tussen de 12 en 16 jaar.

Maar als bijvoorbeeld dit Zena gedaan had. Dan hebben ze ook zo 12.000 ik vind het eerlijk gezegd niet veel. Die gasten hebben 220.000 volgers voor gratis vuurwerk?

Ik weet niet hoe het met jullie zat maar van mijn twaalfde tot mijn zestiende bestelde ik gewoon vuurwerk, ja samen met mijn vader ophalen maar nog steeds was ik een goede klant.

Denk echt dat VWT midden in de roos heeft geschoten met deze samenwerking.

Valt me ook op dat een aantal artikelen nu al zijn uitverkocht bij vwt. Nee, die paar zeurende vwc leden zullen ze echt niet missen.

Ik weet niet hoe het met jullie zat maar van mijn twaalfde tot mijn zestiende bestelde ik gewoon vuurwerk, ja samen met mijn vader ophalen maar nog steeds was ik een goede klant.

Denk echt dat VWT midden in de roos heeft geschoten met deze samenwerking.

Valt me ook op dat een aantal artikelen nu al zijn uitverkocht bij vwt. Nee, die paar zeurende vwc leden zullen ze echt niet missen.

"If a head is cut off, two more shall take its place"
(Ik hoop dat je die reference weet :p)

Ik denk ook inderdaad dat Vuurwerktotaal hier een winner heeft.

Ik wordt zelf een beetje misselijk van het neppe enthousiasme (ik kijk die filmpjes puur als ze producten afsteken, de rest skip ik).

Maar als het werkt, waarom niet?

Ik denk ook inderdaad dat Vuurwerktotaal hier een winner heeft.

Ik wordt zelf een beetje misselijk van het neppe enthousiasme (ik kijk die filmpjes puur als ze producten afsteken, de rest skip ik).

Maar als het werkt, waarom niet?

Het probleem is niet het neppe enthousiasme, maar over het vuurwerk dat ze over de grond heen knallen

Zeg wat je wil, maar daar zijn ze na het starten van dit topic en reacties op die video mee gestopt, goed dat ze het aangepast hebben.
Klopt nu stunten ze gewoon met zoveel mogelijk vuurwerk op elkaar.
In de plaats van thunderkings over de grond gaat nu het vuurwerk op elkaar.

Dus nee ze hebben het niet aangepast.

Dat de importeurs ook maar vuurwerk blijven meegeven aan die gasten.

Lol, het gezeur wordt echt een beetje treurig.

Ze steken zelfs vuurpijlen keurig uit een buisje af en ja ze maken projectjes met cat. 1. De helft van de leden hier maakt zelf projectjes dus stel je allemaal niet zo aan.

Er is gewoon niets meer aan te merken op hun handelen sinds ze met VWT in zee zijn gegaan. Je kan ze niet leuk vinden, doe ik ook niet, maar dat maakt het nog geen slechte jongens waar leveranciers ver van moeten blijven.

Back
Bovenaan