Vuurwerkfestival Scheveningen wil jaar 'toch knallend afsluiten' met wintervuurwerk.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het vuurwerkfestival dat in de winter op Scheveningen wordt gehouden gaat door. Dat meldt Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen op hun website. De zomervariant van het festival werd dit jaar afgelast vanwege strenge veiligheidseisen waar de organisatie niet aan kon voldoen.
Mits het weer het toe laat is op zondag 1, 8, 15 en 22 december het vuurwerk op het strand te bewonderen. 'Wij zijn trots dat we met de kleurrijke shows ook dit jaar Scheveningen in de winter op de kaart zetten. We kijken er naar uit om het jaar toch knallend af te sluiten', schrijft voorzitter Bjorn van Dijl.

Oud-burgemeester Krikke maakte zich zorgen over de veiligheid van het zomerfestival. In 2018 waren er 100.000 bezoekers die na afloop grote moeite hadden om met het ov of de auto weg te komen. De gemeente stelde vervolgens strengere eisen, waardoor het festival uiteindelijk niet door ging. De organisatie hoopt dat het vuurwerkfestival volgend jaar zomer na een jaar afwezigheid weer door kan gaan.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/39...ar-toch-knallend-afsluiten-met-wintervuurwerk

En als er helemaal niets is, dan is het ook weer niet goed. Koester wat er is of komt en laat het lekker hier weg of je het wel of vind of niet :angel:

Mijn oprechte excuses als ik je zere zieltje heb geraakt. Een forum is een discussie punt over hetgeen waarover informatie word gegeven. Als er niet gereageerd mag worden op een topic kan je het best direct sluiten.
Ik werk op Scheveningen en er staat een handjevol mensen te kijken naar een paar blokjes van de liddl. Niet waard om dit live te volgen....maar goed dat is mijn mening

Mijn oprechte excuses als ik je zere zieltje heb geraakt. Een forum is een discussie punt over hetgeen waarover informatie word gegeven. Als er niet gereageerd mag worden op een topic kan je het best direct sluiten.
Ik werk op Scheveningen en er staat een handjevol mensen te kijken naar een paar blokjes van de liddl. Niet waard om dit live te volgen....maar goed dat is mijn mening

Gaaaap december leden, omg :bonk:

Vuurwerk op de 31ste is meer interessant om naar te kijken dan het wintervuurwerk Scheveningen.
Stelt geen kippenpoot voor
Klopt idd, zag een stukje voorbij komen. Doe dan gewoon niks

Ben benieuwd wat jullie dan voor vuurwerkje neerzet in de nacht der nachten, als je dit kwalificeert als "stelt geen kippenpoot voor" c.q. "doe dan gewoon niets". Het is interessanter dan menig kermisvuurwerkje. Ik vind het vermakelijk en heb er drie kwartier enkele reis voor over (mits het droog is).

leuk om te zien dat de meningen zo verdeeld zijn. ik heb toch echt wel een leuke show gezien ! En vooral mooi kwaliteit spul !

Ik vond het gisteren ook echt een prima show hoor. Menig kermisvuurwerk stelt minder voor.

Was een fraai showtje vanavond :) Met dit soort consumentenvuurwerk kun je echt leuke showtje neerzetten hoor. Veel herkenbare RedWire artikelen, maar ook wat (voor mij) onbekende items kwamen er langs. De blauwe peonies maakten veel indruk. Enig idee welke cake dat was? Ook de 2" Ricasa single shots waren erg nice! Leuke toevoeging :) Volgende week nog een keer? Fingers crossed voor het weer.

Back
Bovenaan