Celebration Cracker 100.000

Status
Niet open voor verdere reacties.
7060_Celebration100-000.png

Artikelnummer: 7060
Artikelnaam: Celebration Cracker 100.000
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 990 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ...
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 35,-

Ik kan wel iets zeggen over de vermoedelijke uitwerking. Plof, plof, plof, plof, plof :p

En dat is nog een conservatieve schatting, bij mij gingen ze gewoon pfff, pfff, pfff, pfff (waren wel andere matjes maar gaat om het idee). Leek wel alsof er geen stop in zat en het kruit gewoon los verbrandde.

Het hele ding is dat je ook met buskruit gewoon leuke rolletjes kan maken. Zolang de knallers maar goed dichtgestopt zijn. Voor de beeldvorming: gewoon 1000 kanonslagen tot een mat weven en je hebt een degelijk product.

35€ voor een 6600 schots ( Een 100000 klapper had werkelijk plusminus 6600 schoten) mat met bij 1 kg kruit lijkt me niet te duur.

Je hebt zowel redelijk wat buskruit nodig als een goede opsluiting. Alleen is dat nooit zo goedkoop te produceren als een flash rol die dat beide niet nodig heeft.

Buskruit rollen zijn gewoon een belediging en ook weer een typisch voorbeeld van het sneue beleid wat wij hier voeren. Sta gewoon flash matten in F2 toe, maximaal 25 gram met maximaal 0.5 gram flash per knaller. Dat is al triest, maar beter dan dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan