Piroshop Arentz

Leuke winkel, goede service:thumbup: De jongens liepen netjes mee om het spul in de auto te laden.
Wat betreft het assortiment, sja wat moet ik ervan zeggen. Net een stukje beter dan het doorsnee spul.

Had potjes van 10 tot 20 euro waarvan de boeketten groter waren dan de meeste 100s bakjes, van de ene kant zonde omdat de andere boxen dan tegenvielen. Volgend jaar maar groter in slaan hier. Stond er echt van te kijken. Dikke duim dus voor deze winkel, volgend jaar zeker weer:)

Er was een freakactie topic gemaakt voor deze winkel maar deze is vandaag opeens verdwenen??

Heeft iemand een straatfilm van: 12 x 19sh box speciaal ontwikkeld voor Piroshop Aantal schots 228 Kaliber 25 Kruitgewicht

Heeft iemand een straatfilm van: 12 x 19sh box speciaal ontwikkeld voor Piroshop Aantal schots 228 Kaliber 25 Kruitgewicht

Misschien moet je het hele topic eens door lezen, dan had je deze vraag hoogst waarschijnlijk nuet gesteld :confused:

Demo Piroshop Arentz
21 december
20.00 uur
Voor die tijd gelegenheid om onze winkel te bekijken waar tevens

JEBROER

aanwezig zal zijn.

Mis hem niet.

Demo Piroshop Arentz
21 december
20.00 uur
Voor die tijd gelegenheid om onze winkel te bekijken waar tevens

JEBROER

aanwezig zal zijn.

Mis hem niet.
Ik heb mijn broer gevraagd maar die wist nergens van...

Edit: Zelfs mijn vrouw vond deze opmerking te flauw... :p Maar mij schrikt die Jebroer eerder af dan dat het aantrekt :) Maar ik hoop dat het een leuke avond wordt, ik kan helaas niet de 21e!

Ik heb mijn broer gevraagd maar die wist nergens van...

Edit: Zelfs mijn vrouw vond deze opmerking te flauw... :p Maar mij schrikt die Jebroer eerder af dan dat het aantrekt :) Maar ik hoop dat het een leuke avond wordt, ik kan helaas niet de 21e!

Omdat je niet naar de demo kan komen.
Vraag even aan je zus of ze naar de demo komt.

Back
Bovenaan