[Freakactie 2019] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie actie! Zelf 3 x de Flower Crown 2.0 besteld. Mooie 30mm waaier voor 17,46 p stuk. Daarnaast ook 3 x de Flower Crown 1.0 en 2 x Blink Willow Blue Tail besteld. Kijk weer uit naar de 14e!

De waaier is 21 en een beetje. Daarmee nog steeds een toppertje

Ik twijfel toch een beetje over de nieuwe Hoops producten. Vind sommige cakes maar matig. Ben ook nog niet overtuigd op die test beelden van pyro-kreis Heisenberg.

Vorig jaar ook bij jullie geweest voor Hoops en die cakes staken wel boven de meeste Nederlandse consumenten cakes uit.

Ik twijfel toch een beetje over de nieuwe Hoops producten. Vind sommige cakes maar matig. Ben ook nog niet overtuigd op die test beelden van pyro-kreis Heisenberg.

Vorig jaar ook bij jullie geweest voor Hoops en die cakes staken wel boven de meeste Nederlandse consumenten cakes uit.

Op pagina 9, post 121 van dit Topic staan onze eigen beelden. Geschoten op 12 oktober in Holten.

Effect: 6 verschillende 19 shots cakes in een doos. Elke cake heeft zijn eigen effect.
Inhoud per verkoopeenheid: 6 stuks
Art. nr.: 9043
Aantal schoten: 6×19
Tube diameter: 30 mm
Gram kruit per eenheid: 375
Kartoninhoud: 6/1 stuks

75402126_2465970176785215_3120013532582641664_o.jpg

Is inderdaad van Katan, 3 cakes ervan zijn iig van de polska lijn van katan. De Mountain Dog, Cover deluxe en saturn.

Ik moet zeggen dat dat assortiment er goed uit ziet. Jammer dat ik die actie gemist heb.

Voor welke prijs staat hij nu op de website?
Ik zit momenteel in het buitenland en heb het idee dat de prijzen anders zijn dan toen ik nog in NL was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan