Vuurwerk project 1e keer

Hertogjan

VWC lid
Hierbij een filmpje van mijn eerste grootschalig project.

Zoals te zien zijn er wel een aantal schoonheidsfoutjes te bespeuren. Maar al met al erg leuk om eens geprobeerd te hebben.

De Go pro versie heeft aardige kwaliteit, alleen wel iets last van het vissenkom effect.

Dit is dezelfde show alleen helaas ben ik het orgineel kwijt geraakt en heb ik alleen nog een whatsapp filmpje.

Cheers :wink:

4x Shaft - Wolff

2x Splitting Stars - Evolution

2x Crank - Wolff ( X Shape ) + 2x Splitting Stars - Evolution

2x Mount Lu - Pangu + 1x Crank Wolff

1x Wings Of Darkness + Pandora's Box ( begint met reserve lont )- Wolff

1x Crackling Purple - Evolution

2x Nanjing - Pangu

2x Brocade King Blue + 1x Coco Blue - Evolution

2x Shanghai - Pangu
er hadden er hier 4 af moeten gaan
2x Pounding napalm - VWT( aan elkaar doorgelont) 2x Return of the phoenix 2x Concerto Rosso 2x Big 19 - Wolff 2x Whenzou - Pangu
hier ging 1 ontvanger te vroeg door verkeerde programmering
3x Cruelty - Wolff
er hadden er hier 4 af moeten gaan
4x Big 19
De bedoeling was hier 2x ROTP en 6x Big19

Laatst bewerkt:
Hierbij een filmpje van mijn eerste grootschalig project.

Zoals te zien zijn er wel een aantal schoonheidsfoutjes te bespeuren. Maar al met al erg leuk om eens geprobeerd te hebben.

De Go pro versie heeft aardige kwaliteit, alleen wel iets last van het vissenkom effect.

Dit is dezelfde show alleen helaas ben ik het orgineel kwijt geraakt en heb ik alleen nog een whatsapp filmpje.

Cheers :wink:

GAAF project man!!

ps. GoPro(Fish eye) is simpel op te lossen met Abobe Premiere Pro of Final Cut Pro :biertje:

Mooi showtje hoor!! Vond er leuke producten tussen zitten. Wat is de naam van de cake met spinners?? Die viel wel lekker op. Ben ook wel beniewd naar je schitlijst.

Gaaf project heb je hier geschoten, Hertogjan! Fijn dat je ook de schietlijst erbij hebt gezet, de blikvangers voor mij waren de Shanghai van Pangu en Wings of Darkness. Ga je dit jaar weer een project schieten? Dit belooft veel goeds!

Bedankt allemaal:)

Ja die wings of darkness was echt een top ding, die komt er zeker nog eens in!
Voor dit jaar heb ik een 18:00 showtje en een grote 0:00 show op papier staan. Waaronder 5x shanghai van pangu in verwerkt word.

Wellicht dat jij het antwoord sneller kan geven dan ik kan opzoeken. Hoe heet die cake met die spinners?

Update: toch het antwoord sneller gevonden haha joe!

Bedankt allemaal:)

Ja die wings of darkness was echt een top ding, die komt er zeker nog eens in!
Voor dit jaar heb ik een 18:00 showtje en een grote 0:00 show op papier staan. Waaronder 5x shanghai van pangu in verwerkt word.

Dat klinkt alvast goed, heb zelf ook 3 jaar terug 5x de Shanghai van Pangu verwerkt in een show. Heb je toevallig al een volledige schietlijst van de shows?

Leuk kleurrijk showtje heb je geschoten! Ook alles lekker strak getimed. Balen is dat he als er dan wat producten weigeren..

Echt een super leuk publiek trouwens! Daar doe je het voor :) Ik ben benieuwd wat je dit jaar gaat schieten.

Wat een leuk publiek ja! :p :wink:

Toch wel verwend om zulke showtjes aan het einde van de straat te hebben.
Hou je nog een plekje over op het veld voor mijn vuurwerk?

Wat een leuke film zeg van een mooie en strakke show. Wel een mooi sfeerfilmpje ook hoor.

Bedankt!! Ja echt super om enthousiast publiek te hebben. Door de jaren heen is de lat goed hoog gelegd door de pallet projecten van sunseeker :p
Echt top om in een pyrominded buurtje te stoken!

@Djaimy in de beginpost heb ik de volledige schietlijst toegevoegd.

Bedankt!! Ja echt super om enthousiast publiek te hebben. Door de jaren heen is de lat goed hoog gelegd door de pallet projecten van sunseeker :p
Echt top om in een pyrominded buurtje te stoken!

@Djaimy in de beginpost heb ik de volledige schietlijst toegevoegd.

Die heb ik gezien, dank daarvoor. Echter doelde ik op de schietlijsten voor de komende jaarwisseling, is daar al wat bekend over?

Ah oke!

Ik heb nu dit op papier staan, maar ik blijf altijd schuiven. Als er weer wat mooie aanbiedingen voorbij komen.

1/4e 1x sneaky colourmine
1x gold mine and colour
1/2e the branco
2x Wolff exentric
2x Pangu Black Tortoise
3x Volt Street Muscle
1x Volt Flowmotion
3x wicked whistle
2x evolution Lights of Heaven 2.0
3x Blue Falling Spirits + 3x Tequila blue
3x Yellow river
4x Thrud A
4x Thrud B
1x mega mine 5x shanghai
2x mega mine 6x Sterling Thunder 1x Hellfire thunder
8x Crazy Kamikaze 3x mega mine 1x hellfire thunder at once

Het 18:00 word een rustiger showtje met heel veel losse tails. Met Oa evolution sunbeam cakes, st8ment solomio's fonteinen, en misschien something diffrent van wollf ofzo. Echt een liefhebbers showtje is mijn bedoeling.

Dat klinkt goed, staan veel toppers tussen. Ik ben erg benieuwd naar beeldmateriaal!!

Back
Bovenaan