Mei Banfa [ass]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Savendro

VWC lid
Artikelnummer: FCM206-1
Artikelnaam: Mei Banfa
Bruto Gewicht: 32kg
Netto Kruitgewicht: 4748gr
Aantal Schoten: 206
Aantal Cakes: 10
Kaliber: 25/30mm
Effectomschrijving: zie foto
Tijdsduur: +-90 seconden
Richtprijs: €260

DSCN2115.jpg

DSCN2152.jpg

DSCN2169.jpg

Keiharde bazen cake! Knalt al het consumentenspul er heerlijk uit.

En dan de prijs.... van 300 voor 260 door de grote kans op overslag. Om deze goed te laten werken moet je met het lont aan de slag en dan is 260 echt te duur. Voor 200/250 met een perfect lontsysteem is het te doen. Los van de prijs is het apparaat fantastisch.

36x 25mm voor de fluiters en kometen, de rest is 30mm

Ik vond 'm teleurstellend, doordat die bij mij 4x midden in de cakes stopte. Door dit zou ik 'm zelf niet meer kopen, zelfs niet voor 150,- euro niet. Neen, deze heeft mijn avond wel verpest.

ps. Effecten zelf zijn wel super, maar ja.. dat compenseert niet genoeg de nadelen dat ik ondervond.

Goddikke wat een bak zeg..

Deze is nu voor €200,- te bestellen bij VuurwerkDuitsland.
Toch zwaar aan het overwegen om deze aan te schaffen.

Heerlijk die verschillende tempo's en dan tegen het einde flink ragge.
Ook de combi met de huilers....

Magnifiek....

Toch zou er verschil zitten tussen de duitse en belgische versies van dezelfde produkten, zag ik op filmpje op YT van pyrotoro. Heeft te maken met wetgeving mbt de toegestane kruitinhoud verdeling in de tubes, verschillend per land dus.

Toch zou er verschil zitten tussen de duitse en belgische versies van dezelfde produkten, zag ik op filmpje op YT van pyrotoro. Heeft te maken met wetgeving mbt de toegestane kruitinhoud verdeling in de tubes, verschillend per land dus.

Belgie beter gevuld of in Duitsland?

Tja dat vind ik ook vaag mbt die vulling per tube. Gaat meer over de verdeling qua effect en mine vulling denk ik. Check filmpje maar eens zou ik zeggen...

ja ik!. En het was de topper van de avond. Geen haperingen en gewoon super vuurwerk wat eruit kwam. Je moet er alleen wel de avond mee eindigen. Want alles wat na deze komt en geen funke heet valt tegen:D Aankomend jaar moet deze bak er echt wel weer komen.

begin en einde is mooi, maar alles daartussenin vind ik eerlijk gezegd enorm saai.

Het is zeker een box waar je smaak bij moet liggen, veel blinkers etc. persoonlijk zie ik dit als het exotische drankje, en de Fireball als een scherp/pittig drankje, je kan van beide genieten :p

Het is zeker een box waar je smaak bij moet liggen, veel blinkers etc. persoonlijk zie ik dit als het exotische drankje, en de Fireball als een scherp/pittig drankje, je kan van beide genieten :p

haha mooi verwoord. ik hou persoonlijk inderdaad meer van snelle actie waarbij ik een echt wow effect krijg...deze zou ik dan eerder voor de fireball zetten zodat je een lange finale hebt oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan