[Freakactie 2019] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een heel vette actie hoor, Bedankt!

alleen op de oude Hoops cakes werkt de code blijkbaar niet, maar ja kan ook niet alles hebben XD

Nee ik zag het, opzich wel logisch ook gezien de korting die al op het pakket zit

Als je de 7 cakes los in je mandje doet, blijft er nog geen €124 euro over. Een hele dikke vette prima prijs voor de set, al zeg ik het zelf

EDIT: Dat is gewoon 50 euro onder de prijs van de set O_o Dus lijkt me enigszins ongepast om te vragen of de korting ook op de setprijs gegeven kan worden haha

Mooie actie! Zelf 3 x de Flower Crown 2.0 besteld. Mooie 30mm waaier voor 17,46 p stuk. Daarnaast ook 3 x de Flower Crown 1.0 en 2 x Blink Willow Blue Tail besteld. Kijk weer uit naar de 14e!

Als je de 7 cakes los in je mandje doet, blijft er nog geen €124 euro over. Een hele dikke vette prima prijs voor de set, al zeg ik het zelf

EDIT: Dat is gewoon 50 euro onder de prijs van de set O_o Dus lijkt me enigszins ongepast om te vragen of de korting ook op de setprijs gegeven kan worden haha

Ik weet niet waar jij het op baseert dat ik die vraag stel?

COMPLEET GESTOORDE KNALHARDE ACTIES - 11 november

JAWEL! Vandaag 35% korting op alle cakes van Hoops Pyrotechnik! Gebruik de code: 35%HOOPS tijdens het bestellen en de korting wordt verwerkt op alleen de losse cakes van Hoops. GELDT NIET OP HET HOOPS PAKKET!

De actie loopt tot vanavond 22.00 uur!

www.vuurwerk-holten.nl

KNALHARDEACTIES11november.jpg

Haha shit, kan geen bestelling doen aangezien ik op dit moment in spanje ben.
Geeft dan aan: factuuradres postcode is geen geldige postcode. Aanpassen lukt ook niet.. helaassss.

Haha shit, kan geen bestelling doen aangezien ik op dit moment in spanje ben.
Geeft dan aan: factuuradres postcode is geen geldige postcode. Aanpassen lukt ook niet.. helaassss.

Heb je geen adres in Nederland? Vrienden, familie? Desnoods mijn adres :p Mits dat geen probleem is @Stefanfreak?

Heb je geen adres in Nederland? Doe mij even een pm, vul je mijn adres in. Mits dat geen probleem is @Stefanfreak?
Haha wel een adres in nederland, alleen omdat ik nu dus in spanje ben zegt die bij staat alle plaatsnamen etc hier. Als ik zomaar wat aantik komt het weer niet overeen met de postcode zeg maar:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan