Mortar Kings

Kon het niet laten om 2 pakjes mee te bestellen! Ik ben reuze benieuwd :) Ik gok dat je beter 'op save' kan spelen met de Eccentric Shots, maar voor 11 euro per pakje proberen kan natuurlijk geen kwaad :)

Voor wie deze nog met korting wil kopen. Nu in de dag deal aanbieding van Vuurwerktoppers voor 12,50. Actie is nog tot 12 uur.

Bij 2 pakjes geeft hij aan dat ik zowel de double blast al de 16shot silversblast erbij krijg.

Staat ook bij:
Bedrag dat meetelt voor gratis vuurwerk €60,03

Zou dit kloppen?

Bij 2 pakjes geeft hij aan dat ik zowel de double blast al de 16shot silversblast erbij krijg.

Staat ook bij:
Bedrag dat meetelt voor gratis vuurwerk €60,03

Zou dit kloppen?
Ik heb hetzelfde. 1x mortar kings en 1x bombette packe besteld en dan krijg ik de silverstorm en een pakkie double blast er gratis bij :bonk:

€12,50 is inderdaad een mooie prijs, maar zie 'm er nu weer op staan voor €29,99?? Veel te duur natuurlijk..

Wilde ze ook nog meepakken vandaag, ging vannacht rond 1 uur naar bed en stond die nog voor mooie prijs van 12.49 nu laat ik hem lekker links liggen

Ik vind het wel grappig dat iedereen de Nederlandse rollen jarenlang als waardeloze scheetjes bestempeld, maar zodra men deze gratis kan scoren gaat men direct kwispelen en rennen. :p Nederlands (of mens eigen) dingetje wellicht. Geen verwijt, alleen een constatering. Have fun!

En nu de Mortar Kings weer, wie weet worden ze vanavond geschoten tijdens de demo.

Dat ziet er zeker prima uit man. Die 1e de topper wat mij betreft, maar de blinker ook niet slecht.
Wederom een topper in de showtime lijn. Durf deze lijn onderhand blind te kopen. Zeg het niet vaak, maar petje af voor Cafferata

Back
Bovenaan