Mijn eetgewoonten rond oud & nieuw zijn eigenlijk "gewoon". Als er oliebollen/appelflappen zijn eet ik dat "extra". Maar verder is het voor mij een vakantie-dag als geen ander qua eten en drinken. Dus als ontbijt, zeg maar gerust lunch, vla. Als lunch dus dan niks omdat ik vaak uitslaap dus, het is dan al lunchtijd. Als avondeten wat makkelijks, vaak gewoon karbonade met heel veel kruiden uit de airfryer of pan, misschien wat groenten erbij. En dan als ik trek heb in de avond wat mentos of chocola. En dan is vaak de dag al voorbij. Op 1 januari begint de dag dan ook als 31 december met vla. Waarna we vaak naar beiden oma's gaan, krijg dat vaak een lekker bakkie warme chocolademelk met slagroom, maar soms ook gewoon alleen cola zero. Meestal zijn er wel wat oliebollen/appelflappen of een stuk gebak. Daarna gaan me bijna altijd na de andere oma toe waar hapjes staan zoals kippenpoten, superheerlijke gehaktballetjes, patat, frituursnacks enzovoorts. En vaak zitten we dan wel vol tegen het avondeten, dus word t niks qua avondeten en alleen een tussendoortje zoals chocola. Dat is hoe het ongeveer gaat elk jaar weer...Vroeger gingen we nog weleens fonduen.