[Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het filmpje eindigt inderdaad raar, dit komt helaas omdat de sample net niet goed gemaakt is. De box eindigt met twee salvos zoals te zien in het filmpje alleen dan zonder happering;)

Het filmpje eindigt inderdaad raar, dit komt helaas omdat de sample net niet goed gemaakt is. De box eindigt met twee salvos zoals te zien in het filmpje alleen dan zonder happering;)

Jammer dat ie zo eindigt, mis er een finale aan waar ik hoopte dat die van de film af was gevallen :yes:
Helaas voor mij...

Wauw wat een beauty! Zeker dat goude/orange ghost-effect met paarse en groene sterren... :droolthum

Heb toch het idee dat Reservelont gelijk heeft. Want de 4e cake geeft hier maar 2 salvo's (dit zouden er toch 6 moeten zijn?).

Goedemiddag . Heb een vraag zie dat bij verkoop punt er ook arnhem staat. Als ik bestel via de webshop op vuurwerkbunker kan ik het dan in arnhen afhalen??bvd

Dat klopt de forumactie loopt alleen in Pijnacker. Het vuurwerkbunker assortiment is vanaf dit jaar wel te koop in Arnhem.

Kan ik bij jullie ook de kleine zena items bestellen, als de knetterton XL En de 3 stepper fluit fontein?

Kan ik bij jullie ook de kleine zena items bestellen, als de knetterton XL En de 3 stepper fluit fontein?

Yes, dat kan straks op de gewone Zena shop en dan kun je kiezen voor de vestiging Intratuin Pijnacker. Dit kun je dan in hetzelfde afhaalblok als je forum bestelling ophalen.

WEEKEND ACTIE!
Alleen vandaag en morgen shop je The Branco + Mega Willows samen voor maar €230!
:handsup:

Assortiment update
- Nieuw toegevoegd is de Wick@ Sick Fan van Vuurwerktotaal voor €28.-
- GEGARANDEERD 2018 BATCH Limited Edition 3 van Evolution Fireworks voor €51.- nu beschikbaar, OP = OP! Let op! Je dient het speciale - 2018 batch - product te bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan