thunderlizzard
VWC lid
als je voorkeur hebt voor bepaald vuurwerk raad ik aan om eerst te bellen want ik heb gehoord dat de aanvulling niet zo soepel verloopt. om teleurstelling te voorkomen na een lange rit dan is een telefoontje een kleine moeite

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb vanmiddag met Original gebeld maar dit liep uit op een grote teleurstelling bijna niets van wat ik wilde was op voorraad. Zie onderstaand mijn lijstje:
Hindoe 4000/3000 niet op voorraad
Big bang niet op voorraad
500 pcs cracker niet op voorraad
Z39 niet op voorraad
Crackling Chrysantheum niet op voorraad
Z05 was niet zeker wanneer het deze binnen ging komen
van al deze artikelen komt er waarschijnlijk geen een deze maand binnen kreeg ik te horen omdat, dit nog uit China terug binnnen moest komen.
Lekker actie Original zo kan ik het ook als de top artikelen er niet zijn!

Dit is een lijst met populaire producten die nog op voorraad zijn, echter zijn er nog veel meer producten buiten deze lijst om die op voorraad zijn.
De producten die jij bedoeld weet ik niet of dat die op voorraad zijn, beste kan je ze dan even mailen of bellen, als je echt alleen speciaal voor die artikelen komt...Maar er zijn genoeg andere producten nog goed op voorraad.
Producten waarvan ik nog meer weet dat ze niet op voorraad zijn, en niet meer komen:
Jupiter
100.000 rol
Apollo
Aquirius
Messier
Cry Crackling
Galaxy
Uranus
Alle Hindoe rollen
Mandarijn rollen ook bijna niet meer
Dit zijn populaire producten waarvan ik het weet!
kun je de acties naar mij toe PM'en zou ze wel heel graag willen weten aangezien ik er binnenkort heen ga ik zal ze niet doorsturen naar iemand