Torrr
VWC lid
De baas betaald de benzine, fijne vent
Geef mij ook zo'n baas en uhh gaat hij ook mee tijdens die rit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De baas betaald de benzine, fijne vent
Haha nee die mag niet meeGeef mij ook zo'n baas en uhh gaat hij ook mee tijdens die rit?
Dit jaar wil ik het rustiger aan doen tot nu toe 221km.
Sjodeju net even berekend en ik zelf schrik ervan. 685 km rijden en kan nog oplopen
Kilometers maken tijdens de verkoopdagen, het hoort er bij vind ik. Vind het ook echt niet erg om te doen, samen met een stookmaat de hele dag Nederland rondrijden voor het beste vuurwerk! Radio aan, lekker praten over vuurwerk, heerlijk. Het totaal aantal kilometers zal dit jaar ongeveer uitkomen op 855.
Lokaal retourtje van 40 kilometer erbij. De teller loopt al op hahaPfoe, ik dacht dat de rit van de kop van noord-holland naar de grens friesland/groningen wel mee zou vallen. Maar een retourtje is gewoon bijna 300 kilometer.
Voor 1 winkel![]()
Vorig jaar had ik 11 afhaalpunten en 1100 kilometer gereden. Toen al besloten dat dit niet meer leuk was. Dit jaar 3 afhaalpunten en ongeveer 500km
Zijn jullie nou niet bang dat er die dag ineens sneeuw en of ijzel zal zijn?
Lijkt me toch best rot als je 500km moet rijden, terwijl de weersomstandigheden niet best zijn.
Lijkt me toch best rot als je 500km moet rijden, terwijl de weersomstandigheden niet best zijn.
Vind ik helemaal niet erg, dtc knop uit en gaandriften met die handel, elke rontonde/leuke bocht, alleen ff bandjes vervangen na tijd
![]()
dit jaar
5 kilometer rijden
15750 kilometer vliegen
2 jaar geleden alleen 1 ritje naar den bosch gereden +/- 160km
vorig jaar alleen naar maarssen +/- 80 kilometer