Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Amsterdam naar nijverdal,hoeveel km weet ik niet precies, maar het is wel een pleuriseind....:bonk:

In het kader van de voorbereiding maar even de routeplanning gedaan.

De route voor de 28e
Screenshot_2019-11-24-08-55-07.jpg

De route voor de 30e
Screenshot_2019-11-24-08-35-43.jpg

Kilometers maken tijdens de verkoopdagen, het hoort er bij vind ik. Vind het ook echt niet erg om te doen, samen met een stookmaat de hele dag Nederland rondrijden voor het beste vuurwerk! Radio aan, lekker praten over vuurwerk, heerlijk. Het totaal aantal kilometers zal dit jaar ongeveer uitkomen op 855.

Inmiddels zijn er weer wat winkels bijgekomen, vooral plaatselijk, en komt het totaal uit op +/- 950 KM, waarvan 850 KM op de 1e dag en de rest lekker rustig op de 30e wordt gemaakt!

dit jaar
5 kilometer rijden
15750 kilometer vliegen

2 jaar geleden alleen 1 ritje naar den bosch gereden +/- 160km
vorig jaar alleen naar maarssen +/- 80 kilometer

Zijn jullie nou niet bang dat er die dag ineens sneeuw en of ijzel zal zijn?
Lijkt me toch best rot als je 500km moet rijden, terwijl de weersomstandigheden niet best zijn.

Lijkt me toch best rot als je 500km moet rijden, terwijl de weersomstandigheden niet best zijn.

Dat zou inderdaad echt rot zijn, maar in de laatste 6/7/8 jaar heb ik 2 keer slecht weer gehad, waarbij er 1 dag ijzel was en 1 dag wat lichte sneeuw. Tempo aanpassen, optijd vertrekken, kop er goed bij houden, op tijd een pauze inlassen en het is prima te doen. Daarbij: liever in de sneeuw rijden dan bij ijzel/vorstperiode bij natte wegen.

Jij gaat vast nooit met de auto op wintersport? :p

Ik geloof dat het altijd wat te doen is. Kan me herinneren dat het 2 jaar geleden begin december heel veel had gesneeuwd, code rood ook 2 dagen. Daar was echt geen doorkomen aan en voor de ophaaldagen zou het een drama zijn. Maar dat minimale risico neem ik graag voor lief.

Lijkt me juist wel erg sfeervol als er wat sneeuw licht tijdens het afhalen. Gewoon op tijd weg gaan en er de tijd voor nemen, dan komt het allemaal wel goed.

Laatst bewerkt door een moderator:

Vind ik helemaal niet erg, dtc knop uit en gaan:p driften met die handel, elke rontonde/leuke bocht, alleen ff bandjes vervangen na tijd:p

Vind ik helemaal niet erg, dtc knop uit en gaan:p driften met die handel, elke rontonde/leuke bocht, alleen ff bandjes vervangen na tijd:p

Daar heb ik geen knop voor nodig hoor. Die luxe zit er niet in.
Zolang je normaal rijdt is er niets aan de hand, ga je ujtdagen, dan wordthet leuk rijden :)

Ontopic: rijkswegen zijn bijna altijd goed schoon, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Lokaal gewoon wat rustig aan doen

dit jaar
5 kilometer rijden
15750 kilometer vliegen

2 jaar geleden alleen 1 ritje naar den bosch gereden +/- 160km
vorig jaar alleen naar maarssen +/- 80 kilometer

Volgende oud en nieuw is in de Filipijnen (2020/2021), daar bestellingen op de motor ophalen:bonk:

Rotterdam -> Schiphol -> Manila -> Thuis 10.700KM X 2:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan