Man ernstig gewond door zwaar vuurwerk in Hengelo

Koala

VWC lid
HENGELO - Een 50-jarige man uit Bentelo is zaterdagavond ernstig gewond geraakt door zwaar vuurwerk in Hengelo. Het incident deed zich voor aan de Transformatorhof.

Rond 23:40 uur waren er twee harde knallen te horen. Vervolgens trof de politie een man aan op straat voor een woning waar een feest gaande was. Hij bleek ernstig gewond te zijn en met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht door een ambulance. Er was ook een traumahelikopter opgeroepen, maar die werd later afgeblazen.

Onderzoek
In de tuin van de woning lag nog een stuk vuurwerk. De politie heeft later die nacht verder onderzoek gedaan en gevonden vuurwerk in beslag genomen.

Bron: https://www.tubantia.nl/hengelo/man-ernstig-gewond-door-zwaar-vuurwerk-in-hengelo~ab620e86/

Reactie van mijn kant: 2 zware knallen, ernstig gewond hoofdletsel, en nog resten in de tuin.

Ik gok zomaar dat meneer een shell heeft gekopt, en dat we nog van geluk mogen spreken dat we nie de eerste dode al mogen rekenen.

Als 50jarige man zou je toch wel beter moeten weten...

Reactie van mijn kant: 2 zware knallen, ernstig gewond hoofdletsel, en nog resten in de tuin.

Ik gok zomaar dat meneer een shell heeft gekopt, en dat we nog van geluk mogen spreken dat we nie de eerste dode al mogen rekenen.

Als 50jarige man zou je toch wel beter moeten weten...

Vergeet niet factor C2H5OH, deze zorgt er voor dat mensen domme dingen gaan doen.

Die heeft inderdaad dan nog wel flink geluk gehad,dat het bij hoofdletsel is gebleven..

Je zou op die leeftijd inderdaad beter moeten weten. Je gaat toch niet op een gezellig verjaardagsfeest shells lopen schieten. Kom op hey... :angry:

Gelukkig is het hier bij gebleven, maar bizar dat dit kan gebeuren. Je zou inderdaad verwachten dat je iets beter weet op die leeftijd.

Triest weer. Had voor de persoon in kwestie net zo goed zijn dood kunnen zijn. Je vraagt je af waarom er steeds weer van dit soort incidenten plaats vinden. Is het gewoon pure pech? Of is alcohol mede de oorzaak van dit ongeval. Zou zo maar kunnen.

Triest weer. Had voor de persoon in kwestie net zo goed zijn dood kunnen zijn. Je vraagt je af waarom er steeds weer van dit soort incidenten plaats vinden. Is het gewoon pure pech? Of is alcohol mede de oorzaak van dit ongeval. Zou zo maar kunnen.

Buizen zijn een stuk moeilijker verkrijgbaar.
Geen buis gewoon zonder mortierbuis afsteken.
En vooral denken, mij overkomt dat niet....
Wel dus...

Maar op 50 jarige leeftijd zal je toch beter moeten weten.
Maar ja als je, je hersens in de alcohol marinade hebt gelegd....

Tja, je weet wat de risico's zijn bij het schieten van shells.

Alleen die reacties hier dat je als 50 jarige beter moet weten is echt onzin en hypocriet. Gebeurt het dus bij een 20, 30 of 40 jarige dan hoef je dus niet beter te weten ?

Tja, je weet wat de risico's zijn bij het schieten van shells.

Alleen die reacties hier dat je als 50 jarige beter moet weten is echt onzin en hypocriet. Gebeurt het dus bij een 20, 30 of 40 jarige dan hoef je dus niet beter te weten ?

Op basis van levenservaring zou je denken van wel...

Back
Bovenaan