Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh, leuk! Ik ga er ook alvast over nadenken! Ik volg het eigenlijk nooit, vind het ook geen ruk aan, want de top 10 is toch altijd hetzelfde (toch?), maar ik ben echt zo'n lijstjesfreak, dus zelf een lijstje maken vind ik altijd leuk! De nummers die ik luister komen alleen nooit in de top 2000, dus zend ik het ook niet in... :wink:

3 nummers die mijn top 10 waarschijnlijk wel halen:

Succes iedereen die dit gaat luisteren :p Kan me niet voorstellen dat anderen dit mooi vinden namelijk :D

X wat anders luisteren is nooit verkeerd!

En gaat iemand naar de cafe van top2000? of alleen via tv volgen?

Volgen jullie het liefst snachts of heb je het ook overdag opstaan?

Volg het alleen via tv en radio. En blijf er niet voor wakker s'nachts, tenzij er bijvoorbeeld rond 1 uur half 2 ofzo, een lekker nummertje voorbij komt. Dan pak ik die nog even snel mee.

Beetje zelfde als beast. Blijf er niet wakker voor en blijf er niet voor thuis. Staat er gewoon random op, wel vrij veel.

Dit jaar maar weer eens stemmen om te proberen om deze er weer in te krijgen ( ontbreekt nu al enkele jaren )
Vind dit live zo wreed geweldig kickuh, trek je conclusie zelf en huiver :wink:

Heerlijk Deep Purple, staat bij steevast in de top 3

Hier nog wat zekerheidjes in mijn lijst,

Dit meesterwerk,mag van mij zo op een!

The Alan Parsons Project - Eye In The Sky,blijft een all time Favorite. Net als Warren G - Regulate ft. Nate Dogg. Maarja kan niet elk jaar,het zelfde stemmen natuurlijk.

heerlijk weer die beelden vanuit het cafe, en langzaam aftellen naar het moment dat het vuurwerk weer afgestoken mag worden. Love it!

Hele fijne compilatie inderdaad, erg gaaf om naar te kijken. Graag meer van deze beelden.

Het is weer een ideale zaterdag om aan lijstjes te werken, vuurwerk en top 2000 welteverstaan. Kom je dit pareltje weer tegen :biertje:

Wat een heerlijke Top2000 compilatie zeg! Daar spat de sfeer van af. Ik kan niet wachten tot de lijst weer opgestuurd mag worden én de TV en radio de hele dag aanstaat!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan