Eco Rocket [Vuurpijl]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2640
Artikelnaam: Eco Rocket
Bruto Gewicht: 170 gram
Netto Kruitgewicht: 38,8 gram per pijl
Aantal per verpakking: 2 pijlen per verpakking
Effectomschrijving: 2 waanzinnige ECO vuurpijlen! Speciale rode ring en groen/gouden glitter effecten in een milieu proof design! De vuurpijl is compleet van karton en hout geproduceerd en bevat geen plastic. Geheel biologisch afbreekbaar.
Afmetingen: 102x5x5 cm
Kartoninhoud: 24/2
Tijdsduur: 3-6 sec
Stijghoogte: 25-40 meter
Adviesprijs: ...

Wij danken Cafferata voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

goede pijlen dit toch het plastic wil bannen gooi die crackling ballen er ook uit is 1 al plastic

Klopt, het hele nut van die crackling ballen is weg als je er in weer in plastic geperste pellets stopt.
Ze moeten gewoon weer naar de geperste cracklingpellet terug die alleen in een papiertje zit. Veel goedkoper en beter omdat er geen plastic gebruikt wordt.

Ik ben zelf altijd best wel bezig met milieuvriendelijk, eet ook vaak veganistisch, maar heb vaak het idee dat bedrijven die producten op deze markt hebben puur commercieel kijken of er wat te halen valt, maar niet per sé het 'goede doel' willen steunen. Dat gevoel krijg ik bij deze pijl ook, en zeker als je 17 euro gaat betalen voor 2 pijlen, hoe mooi ook.

Ik ben zelf altijd best wel bezig met milieuvriendelijk, eet ook vaak veganistisch, maar heb vaak het idee dat bedrijven die producten op deze markt hebben puur commercieel kijken of er wat te halen valt, maar niet per sé het 'goede doel' willen steunen. Dat gevoel krijg ik bij deze pijl ook, en zeker als je 17 euro gaat betalen voor 2 pijlen, hoe mooi ook.

En bedenk zeker: het is Cafferata, productfilmpjes kunnen er nog zo goed uit zien, de uitwerking kan vele malen minder zijn.

Back
Bovenaan