Man (23) gepakt met duizenden kilo’s illegaal vuurwerk in bestelbus op A28 bij Elspee

Mag ik het braafste jongetje van de klas zijn door te zeggen dat ik het zonder vind van bijvoorbeeld de flowerbeds, maar dat ik anderzijds ook wel blij ben dat die 5" shells niet aan Henk & Ingrid worden doorverkocht en in een woonwijk worden afgestoken?

Is totaal geen vuurwerk voor de gewone consument, volstrekt onverantwoord. Juist door deze dingen las ik de afgelopen jaren geregeld op nieuwjaarsochtend dat er iemand was overleden.

Dit zijn allemaal aannames van jou, voor het zelfde geld gaan deze producten naar personen die weten waar ze mee bezig zijn en schieten ze de shells "van af een "veilige" locatie ?

Yup, ik vind het zonde …..

Dit zijn allemaal aannames van jou, voor het zelfde geld gaan deze producten naar personen die weten waar ze mee bezig zijn en schieten ze de shells "van af een "veilige" locatie ?

Yup, ik vind het zonde …..

Volgens mij bevat jouw tekst net zoveel aannames als mijn tekst. Volgens mij weten we allebei niet bij wie dit soort vuurwerk terecht komt. De onderliggende vraag is of 'we' dit risico moeten lopen? Ik sluit het liever bij voorbaat uit.

Volgens mij bevat jouw tekst net zoveel aannames als mijn tekst. Volgens mij weten we allebei niet bij wie dit soort vuurwerk terecht komt. De onderliggende vraag is of 'we' dit risico moeten lopen? Ik sluit het liever bij voorbaat uit.

Ik zeg ook voor het zelfde geld, dat is geen aanname.

En natuurlijk heb je gelijk dat dit niet terecht moet komen bij mensen die geen enkele know how hebben wat betreft het schieten van shells, en dan nog 5 inch ook. Die zijn inderdaad niet misselijk.

Ik zeg ook voor het zelfde geld, dat is geen aanname.

En natuurlijk heb je gelijk dat dit niet terecht moet komen bij mensen die geen enkele know how hebben wat betreft het schieten van shells, en dan nog 5 inch ook. Die zijn inderdaad niet misselijk.

Mag ik dan nu aannemen dat we het toch een soort van eens zijn? :rolleyes:

Back
Bovenaan