nederlandsvuurwerk
VWC lid
Doe je rustig herdervriend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat ik het dan even wat politiek correcter/humaner maken want duidelijk zijn er teveel tere zieltjes hier die niet tegen een simpel zinnetje kunnen die eigenlijk niet eens bedoeld is om betweterig over te komen en/of diegene echt het te gunnen, maar meer een reactie is die iedereen weleens gehoord heeft.
Wat naar voor de jongen dat die door een "foutje" zijn vingers kwijt is geraakt, heb serieus medelijden met hem. Zo zonde, nu kan die nooit meer van onze passie die die zojuist net dat beetje extra kapot heeft gemaakt genieten. Want hé, misschien was het wel een product fout en heeft die gewoon pech gehad dat die buiten de legale afsteektijden, illegaal vuurwerk afstak en daarbij gewond raakte. De fout ligt bij de volwassene die hem aan dit vuurwerk heeft laten komen, of die niets heeft gedaan om te voorkomen dat dit gebeurt is, mijn woede moet richting hen gericht worden, wat dom van me, agh fouten maken is menselijk. En die woede is niet nodig, want iets wat zoveel doet met een mens, daarvoor staan en vechten mag anno 2019 niet meer, zeker als het gaat om kinderen of andere minderheidsgroeperingen. Zo sorry voor hem. En zijn vrienden/familie natuurlijk, sterkte aan hen allen. Omdat het een kind is is het niet erg dat die niet alleen zijn eigen leven maar dat van anderen in gevaar heeft gebracht, dat die ons allen weer op kosten jaagt door zijn egoisme stoer te kunnen/willen doen voor zijn vrienden, oh wacht misschien issie wel gedwongen door iemand, en is het alleen maar naar/jammer dat dit heeft mogen gebeuren. Minders, excuses voor de ietwat ruige reactie, die eigenlijk gewoon iets zegt wat een normaal mens zijn hele leven hoort als die iets overkomt door zijn eigen domme fout, ja dat kan/mag anno 2019 natuurlijk niet meer gezegd worden want dan ben je gelijk harteloos en sneu.
Zal me volgende keer wat politiek correcter, humaner gedragen, want een echte mening hebben is anno 2019 duidelijk ook verboden.
Zal me volgende keer wat politiek correcter, humaner gedragen, want een echte mening hebben is anno 2019 duidelijk ook verboden.
Is hier ook nu een comment oorlog op komst?![]()