Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nooit knallen tot de decembermaand, dan gaat er heel sporadisch eens een cake de lucht in. De verkoopdagen worden ook steeds stiller qua vuurwerk. Dat zorgt toch wel voor een sfeerverlaging moet ik zeggen, alhoewel het natuurlijk ook niet toegestaan is.

Hier vandaag alweer redelijk wat geknal, weer niet zwaar maar zijn hier een paar al aardig bezig.

hier nog redelijk stil maar in de weekenden vaak wel harde knallers! cobra,s denk ik. Hoe ze er aan komen geen flauw idee maar nog geen sier gehoord.

Weet niet of het toeval is het niet, maar sinds dat ze melden dat ze willen dat er een verboden komt, horen we steeds vaker dikke luide knallen

Elke avond wel een paar single shots lijkt het wel. Heb wel vrij zicht dus het kan overal vandaan komen.
Gisteren voor het eerst een kleine siercake.
Het helpt niet mee aan de acceptatie van het vuurwerk, maar vind het toch wel sfeerverhogend.

Idem hier, op een enkele verdwaalde knal na diep in de nacht in het weekend.

Wat een toeval, zat net dit even door te lezen. En dacht och hier is het lekker rustig. (Ik wil nooit teveel geknal in mijn buurt, wil lekker niet opvallen en met oud en nieuw los gaan:D )
Maar toen kwam me toch een knal. :shocked: Achter onze tuin grenst een natuur gebied met een fietspad, meestal begint daar het geknal na de herfstvakantie.

Bij ons laatste dagen ook zo nu en dan een knal in de verte, dit in combinatie met de lekker koele buitenlucht werkt echt enorm sfeerverhogend bij mij.

Hier is het nog opvallend rustig dit jaar. Heel af en toe wat geknal vanuit de richting van Edam-Volendam, maar stukken minder dan in de afgelopen jaren.

Af en toe een beetje geknetter van cat1, voor de rest houdt iedereen zich netjes aan de regels. Hoe minder overlast er nu is, hoe minder overlast er gemeld wordt dit jaar :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan